||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


好耐冇打日記 分類: 未分類

今朝9點起身..本來想去跑步...誰不知天公不造美...落大雨呀><
只好開電腦睇神鵰...呵呵!! 睇到38集...就睇哂luu~

已經11:30  玩左陣機.....就同阿媽去食野.....
食完野  去左機鋪玩左陣.....悶呀!!

回家後...上網搵歌xdd  日記換左新歌呀   好正呀!!
超高音喔!! 

晏d再講laa  再見

2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


行程緊密 分類: 未分類

一朝早去睇<<超人>>   初頭心諗超人都已經刀槍不入  仲有咩好睇呢
哈哈...原來超人都有致命傷    不過整體如果講個故仔...就唔多吸引...我覺得主要係睇佢d特技
睇完去行大眾   竟然買左本<人性的弱點>黎睇...係時候要浸d書味出黎xddd=o ="
之後陪表弟去波鞋街睇鞋...睇左兩對都不錯  兩對都係綠+白色   但係要 550 - 600  巧貴=﹏="
好攰luu   返大埔  繼續同表弟去踢波=  =  玩左陣  就要走luu

已經6:30  阿姨佢地就話去沙田報團去玩(去沙田@@"  第一時間諗=o=會唔會撞到佢呢xdd)
原來潛意識係放唔低    去到沙田...周圍望  望呀望呀  /o \"係得唔到我想要o既野
咁易咩...><~   報完佢地話去九龍城食野....@@
初頭都唔知食咩好...最後去左黃珍珍食泰國菜.....
um....原來好好食...本來都唔想去食hehe~   飽到頂住頂住...真係辛苦=.=!

返大埔luu   因太攰了hehe  係車上都訓著左
回到家...打日記...睇神鵰xdd

*完*

2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


18/7/06 分類: 未分類

夜回家....而家先有時間開電腦.....打日記先

今朝6點=.=...就醒左  訓左2hr  就訓唔著了
開著電腦...睇龍珠  xdd而家睇到22集...都仲有3xx集=.=
老豆勁好訓   我由9點叫佢起身返工....叫到10點半先起到身..xdd
係屋企咁頹廢唔掂啵....去踢波先   好猛太陽呀....曬死我laa
玩左差不多 1hr 就回家了    因為要去報學校...
我已選擇了 瑪利亞書院 為我另一個上課地方     縱使對靈糧的朋友  多麼不捨得  但都要暫時一別了!
有時間我會上去靈糧探你地ga

嘩...學費超貴   1780 x 9期 = 1年靈糧中4......  貴得要命   我要俾心機laa
唔同以前了....而家貴咁多...唔可以白費父母對我的冀望
今日阿姨生日    夜晚去左酒樓食飯   然後去左唱k = =我都未試過同親戚去唱k.....
初頭個個都唔多開聲唱.....慢慢4個細路仔...開始爭咪=.=...
仲發生件搞笑野xdd=.=

事情就係這樣...我唱 克勤版的[最愛演唱會]  唱左幾句  我表弟幫我開伴唱
跟住我問佢:你做咩幫我開伴唱?
         佢話:吓!! 唔係克勤唱緊咩=.=....
跟住成班親戚連我阿爸阿媽....都話:我都以為係克勤唱緊...
個個讚到我飛天=.=....真係有d面紅xdd
我阿媽=.=成日以為我係屋企 鬼殺咁嘈...係度嗌歌xddd  今日佢地知道=.=我唔係玩玩下xdd

玩玩下已經2:30  大家都攰了    走lu~
返到屋企...就打日記    
尋日無教好訓....今晚一定要訓餐飽!!

攰了  沖涼   訓
*完*