||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


聖誕party 分類: 未分類

今日7點起身....為左開聲  應付個歌唱比賽
唱兩首歌...一首合唱blessing 一首獨唱hurt so bad
嘩..第一隊就係我同家俊..合唱! 有點緊張...唱得普通  都ok o既
哈...第6個出場o既係...李子聰   我覺得唱得好好呀@@!

之後宣佈得獎時....季軍 係blseeing   冠軍係hurt so bad @.@!
哈...唔好話我自大....成班對手個個都普普通通=.=我拎冠軍..是我預計之中的
咁就唱完lu...上去食野...!

嘩...再一次証明靈糧係好學校...連活動都搞得咁正...
而家呢間....20幾個人...4盤野食...當中2盤係 3文治="=!
一盤乾左o既雞翼....一盤有冬菇 雜豆 o既 肉醬意粉.....
食左少少 就走人....

跟住2點幾...同龍弟去左mk...陪佢買衫
攰到死呀....返到大埔  又要上去阿公做節....
睇左黑拳...都幾好睇呀@@
結局証明  愛擁有好恐怖的力量!

攰了 沖涼....睇陣龍珠  訓
明天返工
*完*

2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


@.@! 分類: 未分類

好似好久沒打日記了...@.@!
今日返工遲到了...11:00am才回到公司到m記= =
但經理無鬧喔...可能我仲有未明顯的作用....
開始練到神速了....6-7隻包咁出...10幾盒雞...係咁出!

好攰呀..今日做到6點先收工...
俾人讚xdd...有人讚做野快...有人讚我學野快@.@!
但係經理都未讚=.=!  所以...聽下算了

出左糧了...呵呵!  可以去買super卡喇....
我唔會荒廢部nds  .\w/.!
唉...呢排少做左運動....而家停左係185磅!
就成功laa...
好  keep住185先.....過一排再加油吧~.~!

返左工...精神上真係受到磨練了
雖然係m記=o=...都要努力做!

攰死..打機中..唔打住lu...
*完*

2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


好險 + 好攰 分類: 未分類

本來今日諗住8點起身...洗頭整下野就返工...
點知一起身=.=9:30....衝呀!
好急咁刷牙洗面...然後急急腳行返去

返到去換完衫....10:10am拉卡...遲左10mins
今日又學識做多一個位....好輕鬆的一個崗位
唔覺唔覺又放工...可能唔夠訓laa
成個人好攰....打緊機都釣魚(吹漲呢a"a)

唉..今日想的...同現實又不兌現了...
唔得...下次做緊野果陣就問....實走唔甩laa...
努力!  上吧...不要怕撞板....
話哂都係師父黎架嗎xdd!   應該冇問題的xdd

而家攰到死laa....聽日又要返學lu!
不得了....
唔想一個人呀=.=......唉!
辛苦!