今日7點起身....為左開聲 應付個歌唱比賽
唱兩首歌...一首合唱blessing 一首獨唱hurt so bad
嘩..第一隊就係我同家俊..合唱! 有點緊張...唱得普通 都ok o既
哈...第6個出場o既係...李子聰 我覺得唱得好好呀@@!
之後宣佈得獎時....季軍 係blseeing 冠軍係hurt so bad @.@!
哈...唔好話我自大....成班對手個個都普普通通=.=我拎冠軍..是我預計之中的
咁就唱完lu...上去食野...!
嘩...再一次証明靈糧係好學校...連活動都搞得咁正...
而家呢間....20幾個人...4盤野食...當中2盤係 3文治="=!
一盤乾左o既雞翼....一盤有冬菇 雜豆 o既 肉醬意粉.....
食左少少 就走人....
跟住2點幾...同龍弟去左mk...陪佢買衫
攰到死呀....返到大埔 又要上去阿公做節....
睇左黑拳...都幾好睇呀@@
結局証明 愛擁有好恐怖的力量!
攰了 沖涼....睇陣龍珠 訓
明天返工
*完*
|