當一個人好想去做一件事的時候... 佢會好有心機,心思去做好呢件事.... 但當愈想做...愈是未能做到...人的意志就會開始漸漸失去 每件事都不可能順風順水...一定會出現一點障礙 心理上..也可能會為自己帶來障礙! 像感情一樣!
唉..好想...好想... 有人曾對我說....一碰上它...除非遇上真心的! 如果不是..只會浪費金錢 浪費時間.... 但我未痛過...真的真的..好想好想...拍拖!!!!!!
辛苦 辛苦 辛苦..../. \ 無心機...唔講lu *完*
星期3..又放假! 今日唔自閉...決定唔留係屋企打機... 同阿媽去食野...then去左阿姨度玩左陣 都已經6點...返屋企先!
回到家...開始打機=o=! 玩陣又要出術食飯...
唉..唔開心呀....點解會咁ga 係唔係自己做錯左呢...? 當初係唔係唔應該咁做呢...? 唉>o<...煩死laa~ 我發覺自己好似......不知不覺咁....!!! 我到底做呢個決定..有無錯呢? 我會後悔嗎?
唔講lu...*完*
喉嚨痛死囉...>3< 我病了 呢兩日都係屋企自閉...
呢排日日都打機...我會唔會變自閉ga=o=... 一個人 好寂寞呀 好寂寞 寂寞 寂寞!! 唉/o \..
唔知打咩好luu
*完*