||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


好想.... 分類: 未分類

當一個人好想去做一件事的時候...
佢會好有心機,心思去做好呢件事....
但當愈想做...愈是未能做到...人的意志就會開始漸漸失去
每件事都不可能順風順水...一定會出現一點障礙
心理上..也可能會為自己帶來障礙!
像感情一樣!

唉..好想...好想...
有人曾對我說....一碰上它...除非遇上真心的!
如果不是..只會浪費金錢 浪費時間....
但我未痛過...真的真的..好想好想...拍拖!!!!!!

辛苦 辛苦 辛苦..../. \
無心機...唔講lu
*完*

2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


唉.... 分類: 未分類

星期3..又放假!
今日唔自閉...決定唔留係屋企打機...
同阿媽去食野...then去左阿姨度玩左陣
都已經6點...返屋企先!

回到家...開始打機=o=!
玩陣又要出術食飯...

唉..唔開心呀....點解會咁ga
係唔係自己做錯左呢...?
當初係唔係唔應該咁做呢...?
唉>o<...煩死laa~
我發覺自己好似......不知不覺咁....!!!
我到底做呢個決定..有無錯呢?
我會後悔嗎?

唔講lu...*完*

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


分類: 未分類

喉嚨痛死囉...>3<   我病了
呢兩日都係屋企自閉...

呢排日日都打機...我會唔會變自閉ga=o=...
一個人 好寂寞呀 好寂寞  寂寞 寂寞!!
唉/o \..

唔知打咩好luu 

*完*