點解咁架?? 成日都係咁o既!!
週不時都覺得自己o既存在係微不足道.....
點解會咁無自信呀?
我這種人..配有女朋友嗎?
自信...自信...自信....我遺失了你!
可以回來我身邊嗎...??
i need you!...Don't leave me!
今日升左做caller....都幾好玩呀!
不過多人果陣...壓力真係好多呢
終於有得休息喇...2日唔洗工~3 ~爽!
自從返工後..我都好耐冇成日自閉係屋企lu@.@!
尋找真正心內的感覺...才進行發展
不要 為溝女而溝女 雖然我好想拍拖@.@!
|