奇怪喔....你慢慢在我心內佔有位置了!! 莫非我又對人動了心xdd??
哎唷..今日好白痴呀...原來今日唔洗返工...... 跟住我返左m記 睇時間表.....無我名 經理就叫我幫下手.. 我就話 8個鐘囉......then做做下....發覺白痴左喇!! 一直廚房 1拖2 我仲要做前廚....做到無停手... 攰到死...7點半果度 又頂埋2個closing食埋野....先有得收
不過聽日唔洗返xdd.....聽日可能去踢一踢波... 好耐冇踢喇..真係要掂番個波.....
*完*
我是有問題嗎? 點解我會咁想拍拖ha? 有錯嗎? 但一直都沒有開始過.... 感情世界一片空白....太失敗了......
唉..無心情!