今朝妳無喇喇嘔....但又唔知原因...真的擔心妳...
出到旺角..好多鋪頭都未開..太早了xdd 10:45am=.=!
入場喇! 入場喇!! 應該好精彩呢!
點知....睇完發覺!! 套戲唔太精彩...比起第1,2集 悶!!
太多敵人....未能詳細拍攝詳細戰鬥過程....!
返到大埔...又買m記食=o=...今日食左好多野牙....慘喇!! 肥死喇!!
呵呵! 今日初頭有d唔開心...但係呢!! 之後成日都好開心呢...真係好呢!
以後都係咁就非常好喇....
@.@夜晚仲o係你屋企食飯...第2次喇...
仍然係咁緊張的....哈哈!
回家了..攰死xd |