||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


好大雨呀 分類: 未分類

以後的星期三變成了例假  本來星期三得一堂....
學生們,都同阿sir傾調堂...點知真係調左....
星期二有五堂eng(想死呀...)  一間以商業機動以辦的學校 就是這樣!

自從買了ndsl後  我已經好窮了  加上又要出街食lunch
想儲錢已經變成一件難事....慘慘呀

今日起身  同媽媽去食午餐  then去左買鞋
對皮鞋爛到 不能穿了....xdd 咁就用了 $130
之後返左屋企  打機! 聽歌!

嘩...=.=俾個fd 搞到個msn中哂毒...不能和人閒聊~
好在...我累到我另外個fd都出埋毒....then!   兩個搞左一陣
就將舊野del左.....好像發了一場惡夢xdd

之後落著大大大大大大雨....我也要去阿姨屋企食飯
對鞋...濕透了=" =食飽飽後...玩左陣就回家了

下雨天....我不喜歡>.<

差不多 1:00時   突然跳了總制.....連我打的半篇日記
也關掉  嬲死=.=!   搞左數十分鐘....最後叫了管理員
來將機房內的總制開番!

去sleep了   goodnight~

*完*

2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


新校好廢! 分類: 未分類

今日第一次正式上堂...所謂上堂....只不過是全班學生係度吹水.....
我同佢地唔熟...只係坐埋一邊=.=!   世史都ok.....
英文都真係..唔掂laa....仲衰過靈糧果陣時上eng....佢地成班人好玩好嘈好大聲吹水.....
時間表仲衰.....一星期內...有3日係返下晏.....1個月1800蚊...俾就哂左俾間垃圾野../o \"

今日3:15放學   之後返屋企  無聊聽歌 打機.......
咁就夜晚....聽日好似仲唔洗返學.....岩岩開學就唔洗返??
就算係返....竟然返 2:15 放 3:15......無奈!!

無野講luuu *完*

2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


今日我係壽星仔 分類: 未分類

話咁快..我又老左一歲喇....今日係我的牛一!

一早十點三起身...換衫整下個頭就出發laa...同亭亭 膠妍 花花 Yanyan 龍弟  出mk食韓燒
到了火車站...4個美女(粥粉麵飯)  就等我呢個壽星仔....搭火車!
冇見一個暑假....大家都無乜改變..只有Yanyan變了一個大美人xdd  不過都係做我的粥粉麵飯其中一個(呵呵!!)
突然來到電話....@@原來係龍弟岩岩先起身=o=....我地到左mk  熱死囉  行呀行 仲未到>.<
原來間野係信和對面....好熱喔! 

哈哈...大家都食緊野o既時候....龍弟竟然要亭亭帶佢上黎xdd   皇上經常留係皇宮入面  出到黎當然唔識路laa
上年的我...跟龍弟一樣...哈!!   韓漢苑d野都幾好食啵.....食到飽飽!!  粥粉麵飯話去影相 
去左瓊華隔黎間貼紙相鋪度影相...影到第2部機果時....原來係有計時的=.=但又冇顯示出黎..俾佢陰左xdd
最後第2部..影左3張= =搞笑耶!

攰了...回程時在巴士上....休息一下

之後...粥粉麵飯又提議去亭亭屋企食蛋糕...呵呵!!  1個又平又細的蛋糕..充滿著友誼的味道
蛋糕內滿了回憶...真難忘!  回家了...沖個涼先...成日都係d韓燒的油煙味=.=
接著是唱k...同屋企人+ 表弟唱=o=!!  

晚上活動...同家人親戚去唱k   9:00pm 開始唱  叫左好多野食  真係正呀
唱呀唱呀9:00不知不覺已經12:35食蛋糕laa....=.=竟然俾人整左好多cream係塊面度xdd
食完繼續唱..唱到2:00am...攰死囉...玩左成日xdd
9:00 - 2:00....完全冇停過 係咁唱xdd]

2:15am返到屋企...攰攰了...打完日記  沖涼sleep lu~

*完*