以後的星期三變成了例假 本來星期三得一堂....
學生們,都同阿sir傾調堂...點知真係調左....
星期二有五堂eng(想死呀...) 一間以商業機動以辦的學校 就是這樣!
自從買了ndsl後 我已經好窮了 加上又要出街食lunch
想儲錢已經變成一件難事....慘慘呀
今日起身 同媽媽去食午餐 then去左買鞋
對皮鞋爛到 不能穿了....xdd 咁就用了 $130
之後返左屋企 打機! 聽歌!
嘩...=.=俾個fd 搞到個msn中哂毒...不能和人閒聊~
好在...我累到我另外個fd都出埋毒....then! 兩個搞左一陣
就將舊野del左.....好像發了一場惡夢xdd
之後落著大大大大大大雨....我也要去阿姨屋企食飯
對鞋...濕透了=" =食飽飽後...玩左陣就回家了
下雨天....我不喜歡>.<
差不多 1:00時 突然跳了總制.....連我打的半篇日記
也關掉 嬲死=.=! 搞左數十分鐘....最後叫了管理員
來將機房內的總制開番!
去sleep了 goodnight~
*完*
|