||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


歌唱比賽綵排 分類: 未分類

今朝11:00起身   yeah!!  dl左幾日 o既龍珠  終於dl哂   3xx集=.=好排睇!!
睇左3集...跟住係屋企練下首歌....好似唱極都係差d野  又或者可能係我唱得難聽/o\"
時間差唔多luu   同楊群搭的士上靈糧    哈!!   正言因為著住套老西上去   校工唔俾佢上禮堂="=
搞左一陣先上到黎!!   個個對手都幾ok啵......搞到我無乜信心=.=~  同正言又練得少....

上到台=.=開頭果段都唔掂....中間都應該ok o既= =".....總知就好唔掂laa=.=~
星期一全校都聽到...咁點算呢=.=!! 

返到屋企   好鬼攰...    休息下先

一陣再講laa  拜~*

2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


返學=.= 分類: 未分類

今朝9:10返到學校補地理   行到前梯=.=....見到張時間表...原來係補8:00="=
遲左成個鐘...不過算laa    地理返唔返都無所謂laa
上到地理室  陳錦玲竟然叫我地成班人做多次....份試卷!
ohhh! 有冇咁無聊呀=  =....返去哂d咁o既時間....早知就唔返laa=.=
不過好在有答案抄~.~v  抄完之後   各自各傾計....根本就唔係補課   哂時間!!!

返到屋企...同媽媽去食野   唔得喇=.=! 大食左tim=.=~
要忍口 忍口 忍口 \o/ 
食完野又回家....好鬼悶.....又唔多想打機!!  只好狂聽歌=  ="

話咁快...已經7點幾.....好攰了   訓左陣!!
就去左阿姨屋企食飯!!

真係大食左.....唔可以再係咁laa.....要控制自己!!!
努力~!

返到屋企....就打下機   等3點睇 法國vs葡萄牙   法國一定入兩強ga!!
好攰唷...打打下機捱唔住....坐係度訓著左....
開波laa  成場都好精彩唷@@...
哈...亨利拎到球12碼~.~.....1:0  yeah!!!

呵!!  勁呀  葡萄牙攻極到唔入xdddd
最終法國晉升兩強~.~沖完涼5:30AM =  =
訓教...

*完*

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


分類: 未分類

 

好悶的一天 

起身打機聽歌......

9點幾..去左阿姨度食飯......1日咁樣  就過左..

*完*