今朝9:10返到學校補地理 行到前梯=.=....見到張時間表...原來係補8:00="=
遲左成個鐘...不過算laa 地理返唔返都無所謂laa
上到地理室 陳錦玲竟然叫我地成班人做多次....份試卷!
ohhh! 有冇咁無聊呀= =....返去哂d咁o既時間....早知就唔返laa=.=
不過好在有答案抄~.~v 抄完之後 各自各傾計....根本就唔係補課 哂時間!!!
返到屋企...同媽媽去食野 唔得喇=.=! 大食左tim=.=~
要忍口 忍口 忍口 \o/
食完野又回家....好鬼悶.....又唔多想打機!! 只好狂聽歌= ="
話咁快...已經7點幾.....好攰了 訓左陣!!
就去左阿姨屋企食飯!!
真係大食左.....唔可以再係咁laa.....要控制自己!!!
努力~!
返到屋企....就打下機 等3點睇 法國vs葡萄牙 法國一定入兩強ga!!
好攰唷...打打下機捱唔住....坐係度訓著左....
開波laa 成場都好精彩唷@@...
哈...亨利拎到球12碼~.~.....1:0 yeah!!!
呵!! 勁呀 葡萄牙攻極到唔入xdddd
最終法國晉升兩強~.~沖完涼5:30AM = =
訓教...
*完* |