||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


功課日!! 分類: 未分類

今日2點起身....聽左陣歌...開始做功課luu
好唔集中.....部電腦影響力好大=o=....做下玩下....
做到6點...先做完一樣世史!!....仲要做中文文言ws改正...=.=!
miss林好奸=.=....做乜唔自己改...要我地自己對....自己計分....仲有做埋改正!!

原來我無帶商業書返屋企....吳先生就打黎luu....哈!! 救星到了....佢上左黎做功課
順便借本書俾我....做做做=.=...一樣好唔集中...做到而家11:35都仲未做完商業...
唔記得..仲有maths...死火=.=....有排做!!
_________________________________________

點算好...><我迷失了方向....我下一步應該點做呀><"
好像追住一架...永遠都追不到的車子般...
路旁亦沒有指示牌出現......迷失了.....!
妳明我在說什麼嗎?
__________________________________

做功課luu....跟住沖涼訓教....食左藥....好眼訓!

*完*

遲左打日記!! 分類: 未分類

今日12點起身開左電腦=.=又訓番....訓到2點....
克勤個演唱會好正呀....好多正歌.....
哈...食左藥...好眼訓...打打下機....訓著左=.=!!

訓到7點幾起身.....
點解妳呢幾日咁少online ga><?..唉....好掛住妳呀
打打打打打打...打機打到而家1點50分....
仲等等等妳上線......

不過我攰了....沖涼休息laa

今日無乜特別野!!
但只知好掛妳!

*完*

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


早起 分類: 未分類

今朝阿妹返早學...7:00am起左身....換衫去食早餐luu!
死火laa><..重左2磅...208><...! 個半星期冇跑步搞成咁....\o/星期一要再跑番!!!
200等緊我呀>3<.....食左唔太多野....已經好飽.....
行番黎果陣....見到miss黃(家佩)@@...她的打扮照舊=.=是牛仔褲+T-shirt+背囊=.=!!!
返到大埔中心....哈!!..又見到舅父食緊早餐@@
9點3返到屋企....打日記!....玩陣可能訓下先....下晏有波踢...yeah!!

嘩=.=天氣真係好熱呀...妳頂唔頂得順呀?
到波波鍵到左球場...淨係行去都出哂汗=.=.....天氣真係熱得嚇人!
無乜人冇波鬥.....同波波鍵&阿叔"猜下波....嘩!!唔得laa...真係好熱..好辛苦!!
不過又有波鬥啵....梗係玩laa...不過可能太熱=.=...我唔敢郁得咁勁...怕真係會暈!!
鬥左一場就...已經俾太陽吸乾laa....波波鍵去買水...順手幫我買埋laa...點知等左佢勁耐都未番
頂!!....熱死laa...條友原來去左嘆冷氣=.=....真係#$%^&.....

跟住真係捱唔住luu...慢慢咁行番屋企....嘩!!.....成件衫濕哂...重左好多=.=!!
=.=要開一開冷氣先...如果唔係真係焗死....沖完涼...舒服哂!
d fd出哂街...得我一個玩....好悶.....入房訓陣先......
訓到6點...吳先生打黎@o@話上黎入歌.....哈!!...而家先識點將d game入落手機度玩=.=!!
哈=.=自己對自己部手機.....認識太少了...!!

玩玩下 8點luu...同吳先生去game城...玩頭d....研究下d技術!!
跟住去了阿姨屋企食飯....跟住玩ps2...原來有隻 街頭足球 好正....如果用黎學足球花式  就岩哂
隻game以足球花式為主....正呀!!

哈...幫日記入左首歌
係克勤的<<妳是我的太陽>>...入面d歌詞真係好正!!
聽完...好掛妳呀!

仲未病好呀....食左d藥...勁眼訓!!
而家1:13am....攰了.....沖埋涼就訓luu

*完*