今朝阿妹返早學...7:00am起左身....換衫去食早餐luu!
死火laa><..重左2磅...208><...! 個半星期冇跑步搞成咁....\o/星期一要再跑番!!!
200等緊我呀>3<.....食左唔太多野....已經好飽.....
行番黎果陣....見到miss黃(家佩)@@...她的打扮照舊=.=是牛仔褲+T-shirt+背囊=.=!!!
返到大埔中心....哈!!..又見到舅父食緊早餐@@
9點3返到屋企....打日記!....玩陣可能訓下先....下晏有波踢...yeah!!
嘩=.=天氣真係好熱呀...妳頂唔頂得順呀?
到波波鍵到左球場...淨係行去都出哂汗=.=.....天氣真係熱得嚇人!
無乜人冇波鬥.....同波波鍵&阿叔"猜下波....嘩!!唔得laa...真係好熱..好辛苦!!
不過又有波鬥啵....梗係玩laa...不過可能太熱=.=...我唔敢郁得咁勁...怕真係會暈!!
鬥左一場就...已經俾太陽吸乾laa....波波鍵去買水...順手幫我買埋laa...點知等左佢勁耐都未番
頂!!....熱死laa...條友原來去左嘆冷氣=.=....真係#$%^&.....
跟住真係捱唔住luu...慢慢咁行番屋企....嘩!!.....成件衫濕哂...重左好多=.=!!
=.=要開一開冷氣先...如果唔係真係焗死....沖完涼...舒服哂!
d fd出哂街...得我一個玩....好悶.....入房訓陣先......
訓到6點...吳先生打黎@o@話上黎入歌.....哈!!...而家先識點將d game入落手機度玩=.=!!
哈=.=自己對自己部手機.....認識太少了...!!
玩玩下 8點luu...同吳先生去game城...玩頭d....研究下d技術!!
跟住去了阿姨屋企食飯....跟住玩ps2...原來有隻 街頭足球 好正....如果用黎學足球花式 就岩哂
隻game以足球花式為主....正呀!!
哈...幫日記入左首歌
係克勤的<<妳是我的太陽>>...入面d歌詞真係好正!!
聽完...好掛妳呀!
仲未病好呀....食左d藥...勁眼訓!!
而家1:13am....攰了.....沖埋涼就訓luu
*完*
|