||*﹎●'.×Tⓢz 耳悤\\/\|]*
Welcome to my blog
tszchung19
暱稱: 肥聰
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐無打日記lu~
唉....
不知不覺
2007-06-12
2007-06-08
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


嘩....好貴呀=.=~ 分類: 未分類

由尋晚12點唱到今朝6點.....第一次=.=咁癲...喉嚨有點痛~

唱左$$942=.=傻ga...d果盤..甩士好吸血=.=  呢兩樣加埋  成差唔多$$400    每日要俾$$157  T_T(貴!!)

6點25返到屋企....我媽媽竟然仲未訓@o@...仲睇緊"王子變西瓜" =o=~

我已經好攰laa....食左d野..之後沖涼訓教luu~

一訓訓到...3點....個人有點燥>o<....不過刷完牙...就冇事了~

今日唔係去學利食米粉~.~去左椰林閣食西餐...(好味a"a)

食完野都4點幾laaa>o<...咁就浪費左半日><"......跟住去租左隻  魔幻王國dvd 返屋企睇lol~

套魔幻王國都幾好睇呀@@~個故事幾得意呀~

在魔衣櫥內令4位主角好奇...而且被委任了國王的角色..代表出征一場女巫與人類的戰爭

在這神秘的國度內....時間像停頓了.......大家都租/買黎睇下laa~.~

整晚也上不到msn....令我感到不高興而且憤怒.....

為何在妳上線時...我偏偏不能上線.......

今晚媽媽去了打麻雀.....要食自己=-="

明天又要6點半去踢波lol.....係時候要做功課laaa>o<~

今晚要早訓><...如果唔係聽日=.=真係會暈暈地....

我開始迷茫??  對妳我從沒有改變..但怎樣辦才是最理想??

要振重\o/~

(完)

2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


悶死左.... 分類: 未分類

今日好頹廢><2點9先起身...一開機見唔到妳online....慘慘~

同媽子去食野....之後去左剪髮~.~....d頭髮好短唷!!!

返到屋企...悶悶悶悶悶爆....!!!

在房間內等妳上線...卻沈睡進入了夢鄉

10點去左阿姨屋企...食粥@o@原來粥都可以好好食=o=kaka~

出門口果時@@...思雅打黎問我唱唔唱通宵k~.~....梗係唱laaa...終於有k唱laa~.~

今日同妳傾得實在太少laaa><"

唔知幾時先返屋企呢=o=~

(完)

2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


心情紊亂... 分類: 未分類

今朝6點半起身...7點同表弟去左富善踢波~>﹏<實在太凍laa..一路行個身一路震...凍死laa><"

踢到10點幾..雙腳的腳指公..好痛>o<對鞋唔岩著..加上不斷重炮..令到d骨出現腫痛...痛死a"a

一返到屋企online 收到佢o既email@@...未睇內容..只看到有新信件...已開心@@~

傾左幾個鐘@@...我感到自己實在太急......欲速則不達!!!!...時間多的是!!!..慢慢來!!..不要放棄!!

不知不覺  2點luu~....同媽子去左大家樂食野...唔多想食野..唉....食左個豬扒包...就算了/.\

食完...又冇野做...悶!!!!   行入機鋪....玩左陣@@~...掂laaa  開始感受到d野laa...練左多幾次...我的技術將會昇華~.~努力!!!

死火了=.=又玩頭d  每次10蚊 10蚊咁玩....快要吸哂錢包d血laa

返到屋企...冇野做.....又可以同妳玩msn@@...真好!!

今晚去阿公度食飯...又冇得同妳繼續玩msn..慘慘>v<"

聽日做乜好呢@@?

(完)