由尋晚12點唱到今朝6點.....第一次=.=咁癲...喉嚨有點痛~
唱左$$942=.=傻ga...d果盤..甩士好吸血=.= 呢兩樣加埋 成差唔多$$400 每日要俾$$157 T_T(貴!!)
6點25返到屋企....我媽媽竟然仲未訓@o@...仲睇緊"王子變西瓜" =o=~
我已經好攰laa....食左d野..之後沖涼訓教luu~
一訓訓到...3點....個人有點燥>o<....不過刷完牙...就冇事了~
今日唔係去學利食米粉~.~去左椰林閣食西餐...(好味a"a)
食完野都4點幾laaa>o<...咁就浪費左半日><"......跟住去租左隻 魔幻王國dvd 返屋企睇lol~
套魔幻王國都幾好睇呀@@~個故事幾得意呀~
在魔衣櫥內令4位主角好奇...而且被委任了國王的角色..代表出征一場女巫與人類的戰爭
在這神秘的國度內....時間像停頓了.......大家都租/買黎睇下laa~.~
整晚也上不到msn....令我感到不高興而且憤怒.....
為何在妳上線時...我偏偏不能上線.......
今晚媽媽去了打麻雀.....要食自己=-="
明天又要6點半去踢波lol.....係時候要做功課laaa>o<~
今晚要早訓><...如果唔係聽日=.=真係會暈暈地....
我開始迷茫?? 對妳我從沒有改變..但怎樣辦才是最理想??
要振重\o/~
(完)
|