您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 1 月 21 日  星期六
 
今日7點鐘,,比阿媽嘈醒左....><'''
之後我就係度HEA吓咁啦~
8點幾換衫衫,,搞埋D野~
搭10出門口~番到學校,,原來未上得HALL~
9點就上啦~
第一份就視聽練習..都OK啦~(做左15分鐘JA)
之後阿史話唔放BREAK,,計縜做埋ENG果份..!!!
一陣早D放我地走WOR~
咁全級都贊成LA,,咁就開始ENG LU~
KAKA~笑爆咀..阿史講ENG~好亥突...!!!!!!!
之後就做啦~唔識/////
THAN放BREAK(15分鐘)~之後再做埋MATHS~
EASY呀今次~!!!!!!!
放左..就同FING落葵芳~
係商場等小優、KIN、河童、邦邦....
之後陪小優去買鞋~買完,,
就諗著去林士德睇JOE佢地比賽啦~
點知去到,,先知原來佢地係鄧肇堅打WOR...
咁我地就唔理啦,,係林士德睇人打左陣BALL~
之後睇完,,就係林士德門口HEA~
1點幾,,個個都番屋企LU~
晏就我就係屋企ONLINE~
POST番晒D日記~POST左幾篇~!!!!!!!!!!
 
PS:我要下定決心,,草錢啦~
      唔係2月真係唔洗過AR~!!!!!!!!!

             
TIME2006-01-21 04:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 
80個對你影響深遠的人
你叫:vicki
1. 你最欣賞的家人 : 我的親大佬
2. 你最掛住而又不常見的家人/親戚 :  表姐、表哥
3. 同你最好傾的家人/親戚? 大佬 (呢排我地fd左)
4. 同你關係最不好的家人/親戚? 我的2哥
5. 幫你改中文名的人? ba & ma
6. 細個邊個最常請糖你食? 我細個好少食糖
7. 最驚邊個家人/親戚? 唔驚,我惡晒~!!!!!!!!!
8. 邊個家人/親戚煮野最好食? 個個都差唔多
9. 家人/ 親戚中自你懂事以來邊個最早去世?   我ba的mama
10. 你覺得邊個最錫你 ?   好多
11. 幼稚園最記得的老師名: 淨係記得佢姓------許,,
12. 幼稚園最記得的同性同學名: 李佩“王冊”
13 幼稚園最記得的異性同學名: 黎文傑
14. 幼稚園時期的偶像/無就最的卡通人物:    美少女ar~
15 小學一年級第一個同你既人: 同我咩呀??!
16. 小學同你最friend既異性: 冇咩最fd
17. 小學同你最friend 既同性: 冇咩最fd
18. 小學最好既老師: miss Ho
19. 小學最憎的老師: 好似冇∼
20. 小學最黑人憎的同性同學:  好多∼
21. 小學最黑人憎的異性同學: 冇∼
22. 小學時期的偶像/無就最愛的卡通人物:    好多歌手
23. 小學升中同你一齊升既同學:    好多呀∼
24. 小學去過邊個生日會:    譚明遠
25. 邊個成日比先生罰:    陳小聰
26. 小學年年第一係邊個:    年年都唔同∼

27. 中學第一個識既同學:   美君
28. 中學最憎的老師:    好似冇呀..
29. 中學最好的老師:    好多∼
30. 中學最friend既同性同學:    小優~cindy~auyan~milky~koey~cathy
 
31. 中學最friend既異性同學:     joe、kin、邦邦、河童.....玩開果d,,   
32. 中學最憎的同學:      冇最..有幾個~   
33. 中學成日同邊個食飯:     我地班果d人...!!!!!!!
34. 中學同小學都同一間學校既人:     yoyo、肥den
35. 中學邊個成日比先生罰:     冇留意
36. 中學時期的偶像/無就最愛的卡通人物 :     側田、Janice、winds、mickey
37. 而家邊個同你最熟:       小優~cindy~auyan~koey~milky~cathy
38 而家既friend之中邊個識得最耐:     一樣
39. 初戀情人係邊個:     關你咩事~
40. 一生中到而家最愛邊個情人:      果個囉~
41. 一生中到而家最長一齊同邊個情人:     關你鬼事~
42. 最浪漫的一段愛情係同邊個:     佢囉..
43. 你理想情人是誰(不可以同你有過關係):     唔講~
44. 你最痛恨邊個舊情人:       一個人~
45. 你有愛情問題會想問邊個:      頭先提過ge朋友
46. 第一次性行為同邊個:        吓.......??!

47. 在網上識既人:        女仔一個..
48. 在街上/club/bar/party識既人:      no呀~
49. 契家姐/哥果D:      benjamin
50. 契妹/細佬果D:     no~
51. 你覺得最煩既一個人:      好似冇
52. 去到邊都成日撞到既人:     莊春平

53. 最令你失望既人:   冇~
54. 成日請你食飯既人:  冇~
55. 成日要你請食飯既人:  冇~
56. 成日幫你既人:   我的朋友~
57. 你呢一刻掛住既人 :  他們倆
58. 你覺得最可愛既人:     小優,,又傻又得意~
59. 你最想打既人:    唔知...      
60. 你最想佢死既人:   唔知
61. 同你有共同癖好既人:    cindy~koey
62. 同你最合拍既人:     小優~koey~cindy 
63. 你見到佢會避既人:   他們倆 
64. 你而家既偶像: 側田、Janice
65. 尋日見過既人:    好多kcm的人..             
66. 而家同邊個 msn/ICQ:      冇呀~
67. 邊個係衰人:     唔知
68. 你試過見到邊個明星賣廣告之後走去買果樣野:      好似冇~ 
69. 你試過見到邊個朋友用果樣野之後走去買果樣野:     試過 
70. 最白痴既朋友:    小優..joe,,河童
71. 你最對不起的人 :    好多~ 
72. 最近發夢見到既人:     唔記得 
73. 聽到會令你噴飯既人:    唔知 
74. 個樣似明星既人:     f.1的側田弟弟~
75. 最有錢既朋友: 幾個∼
76. 最靚女既朋友:    小優
77. 最靚仔既朋友: 都有幾個,冇話邊個係“最”!!
78. 最多朋友既朋友: 小優(係卦)
79. 成日遲到既朋友: fing
80. 最後任寫5個人:      唔寫...!!!!!!!!!!哈哈..

             
TIME2006-01-21 03:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 20 日  星期五
 
呢幾番學都係咁撞到人同我一齊番,,
今日就撞到肥den,,
之後又係早讀,,上堂...!!!!!
第一堂~miss lo痴左..嗌冇做到功課果d人lunch落去做番...
kai既..咁我地去左學界果d都冇番,,
都唔知要做,,又冇聽過書.....點做呢..??!佢都痴ge~
第二堂~music,,睇分同埋聽miss彈琴~
嘩..milky竟然全級music第一bo~
呵,,,o 左咀...
聽完分..就聽miss彈琴~ka..彃大哥呀!!!!!
咁我地好多人都出晒位ar....
我就出左去坐果張嚇死人ge椅子~!!!!!!!
真係心血少d都唔得~!!!!!!
跟著落左堂,,我同yoyo就去左搵miss lo講啦~
得左..但係佢都好似唔係好信我地咁.....
跟著chin堂,,派作文卷...
阿史話都有d人唔合格....之後仲解釋番點樣去作exam果2條題目啦~
than..到緊張的時刻~派卷~!!!!!!
哈哈哈.....eddie竟然爆冷..拎最高分bo~
ka~之後franky話番比阿史知佢計多左eddie分...
哈哈哈///勁搞笑..計多左10分~!!!!!!!!!
到左我拎卷果陣..連我自己都估唔到pass~!!!!!!!!
仲要都幾高分tim~好開心呀!!!!!!!!!
我以為離左題果d原來都冇離到題~!!!!!!!
阿史話我唔夠字,,so扣左2分咁多多~
同埋話內容可以再好d~!!!!!!!!!!!!hehe,,太開心了~!!!!!!!!!!!!!!
之後講晒..得番7分鐘~
咁阿史就比我地玩啦~~
跟著阿史行過黎同我講話我同我大佬似樣bo~
唉.....計埋阿史..都唔知第幾個人咁同我講啦~
高form又有..我地級又有.......><”
之後阿史就問我大佬d野~搞笑..!!!!!!!!!!!
落左堂..就同yoyo落左一樓搵miss ng拎bio卷啦~
than展展同阿哥果d都唻左~
跟著miss ng又帶番我地上4樓...
入左bio室入面...佢教我地上網改正wor.............
之後再派埋卷....雖然合格..
但係同我理想分數都係差dd~=333333=''''
之後打左鐘..就落一樓啦~
eng堂入mmlc~
行過一樓..見到高佬~
佢又係度串咀啦~之後終於入正題啦~
嗌我幫佢收錢~ (訂社際歌唱比賽VCD果d)
講完,,就入mmlc睇戲lu~
好似好好睇...但係我都冇咩心機....
因為我好急尿.....忍左好耐啦...差唔多由第一個小息開始忍~><
落左堂..即飛去toilet~
than就落去canteen啦~順便幫高佬收錢~
完左lunch..上緊樓梯果陣...
林浩然冇lala拎左我份bio卷wor...
仲係度串晒咀咁話低分wor......
咁賎咀...唔怪得知咁多人憎你啦~!!!!!!!!!!!!
上到去班房....係度hea...
hea到2點就落6A搵高佬~~
(阿HIM超爆笑bo~直行轉左,,,哈哈...thx*阿HIM)
比左d錢高佬之後我地就一齊上番樓上啦..
佢去2樓..我就番課室lu~
than上堂//IH~冇咩野...好平淡...!!!!!!!!
放學係度同A屎、auyan係canteen度hea....
hea到4點幾,,我同A屎就落葵芳..
auyan就去練ball lu~!!!!!!!!!!
than陪阿A屎去買bbq既野食,,
之後番home了~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
well....急屎急死我了....!!!!!!!!(由lunch急到放學~)
><今日都唔知咩事...唔係急尿就急屎...!!!!!!!!!!!!!!!!

             
TIME2006-01-21 03:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]