呢幾番學都係咁撞到人同我一齊番,,
今日就撞到肥den,,
之後又係早讀,,上堂...!!!!!
第一堂~miss lo痴左..嗌冇做到功課果d人lunch落去做番...
kai既..咁我地去左學界果d都冇番,,
都唔知要做,,又冇聽過書.....點做呢..??!佢都痴ge~
第二堂~music,,睇分同埋聽miss彈琴~
嘩..milky竟然全級music第一bo~
呵,,,o 左咀...
聽完分..就聽miss彈琴~ka..彃大哥呀!!!!!
咁我地好多人都出晒位ar....
我就出左去坐果張嚇死人ge椅子~!!!!!!!
真係心血少d都唔得~!!!!!!
跟著落左堂,,我同yoyo就去左搵miss lo講啦~
得左..但係佢都好似唔係好信我地咁.....
跟著chin堂,,派作文卷...
阿史話都有d人唔合格....之後仲解釋番點樣去作exam果2條題目啦~
than..到緊張的時刻~派卷~!!!!!!
哈哈哈.....eddie竟然爆冷..拎最高分bo~
ka~之後franky話番比阿史知佢計多左eddie分...
哈哈哈///勁搞笑..計多左10分~!!!!!!!!!
到左我拎卷果陣..連我自己都估唔到pass~!!!!!!!!
仲要都幾高分tim~好開心呀!!!!!!!!!
我以為離左題果d原來都冇離到題~!!!!!!!
阿史話我唔夠字,,so扣左2分咁多多~
同埋話內容可以再好d~!!!!!!!!!!!!hehe,,太開心了~!!!!!!!!!!!!!!
之後講晒..得番7分鐘~
咁阿史就比我地玩啦~~
跟著阿史行過黎同我講話我同我大佬似樣bo~
唉.....計埋阿史..都唔知第幾個人咁同我講啦~
高form又有..我地級又有.......><”
之後阿史就問我大佬d野~搞笑..!!!!!!!!!!!
落左堂..就同yoyo落左一樓搵miss ng拎bio卷啦~
than展展同阿哥果d都唻左~
跟著miss ng又帶番我地上4樓...
入左bio室入面...佢教我地上網改正wor.............
之後再派埋卷....雖然合格..
但係同我理想分數都係差dd~=333333=''''
之後打左鐘..就落一樓啦~
eng堂入mmlc~
行過一樓..見到高佬~
佢又係度串咀啦~之後終於入正題啦~
嗌我幫佢收錢~ (訂社際歌唱比賽VCD果d)
講完,,就入mmlc睇戲lu~
好似好好睇...但係我都冇咩心機....
因為我好急尿.....忍左好耐啦...差唔多由第一個小息開始忍~><
落左堂..即飛去toilet~
than就落去canteen啦~順便幫高佬收錢~
完左lunch..上緊樓梯果陣...
林浩然冇lala拎左我份bio卷wor...
仲係度串晒咀咁話低分wor......
咁賎咀...唔怪得知咁多人憎你啦~!!!!!!!!!!!!
上到去班房....係度hea...
hea到2點就落6A搵高佬~~
(阿HIM超爆笑bo~直行轉左,,,哈哈...thx*阿HIM)
比左d錢高佬之後我地就一齊上番樓上啦..
佢去2樓..我就番課室lu~
than上堂//IH~冇咩野...好平淡...!!!!!!!!
放學係度同A屎、auyan係canteen度hea....
hea到4點幾,,我同A屎就落葵芳..
auyan就去練ball lu~!!!!!!!!!!
than陪阿A屎去買bbq既野食,,
之後番home了~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
well....急屎急死我了....!!!!!!!!(由lunch急到放學~)
><今日都唔知咩事...唔係急尿就急屎...!!!!!!!!!!!!!!!!