您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 1 月 16 日  星期一
 
今日本來諗著訓到8點先起身咖∼
但係milky竟然7點3打唻嘈醒左我wor∼
問我幾多點要番去....
跟著醒左∼就刷牙食野啦∼
than開電腦∼post番d日記同埋問吓人幾點番啦∼
但係個個人講ge時間都唔一樣..><
咁之後8點9,就去換衫咯∼
9點3就出門口∼!!
番到學校,就係canteen同小優、joe、河童、邦邦係度玩啦∼
又比人話我自閉
到左10點03分,我先至上去sac3開會
嘩嘩..遲左3分鐘ja∼但係d人已經到齊晒啦∼><
入去果度,勁lo皮wor∼
個個都望著左∼不過好彩,koey同我一齊lo皮∼!!!ka∼
(因為出面考緊oral呀ma,唔敢行條走廊呀,搞到遲左∼)
跟著就係度聽啦∼
過一兩分鐘就有一個人入唻∼
但係咁多個之中,我同koey係最lo皮囉∼><!
10點搭8∼就完啦∼
之後又落番canteen∼
11點就上去考oral...
好快到我la今次,我係第4個
考friendship∼個個都話最易係呢個,
但係我又唔識讀mind map果d字...
又唔識講∼搞到講得果10幾秒∼(但係er左成分鐘)
跟著再讀埋果段野就走得∼(段野都ok啦)
落番canteen又同佢地玩,
勁係度kai笑∼笑到我死啦∼
由其是咩“分界”..同埋最白痴就係--飛的剷青不留尾--!!!
勁野∼笑到癲晒∼!!!!
跟著小優又係輔導室拎左d玩具出黎wor∼
係咁玩條蟲仔∼!!!ka∼
到左1點,joe、河童、邦邦、kin、小優、我、fing就走啦∼
落m記食野..食到2點∼
joe就去林士德啦∼
我地6個就去左商場,扭蛋、睇衫、鞋、電話....
行到差唔多4點∼(中途梗係有唔少笑野啦∼haha)
之後kin就番屋企,跟著佢地再送埋我番屋企lu∼
thx∼!!!
 
ps:因為某個原因//我要快d草錢買果過對番學鞋∼

             
TIME2006-01-17 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 15 日  星期日
 
今日4點出左青衣陪小優練跑∼sor遲左!!!
跟著等埋小優換衫,就陪佢落去熱身啦∼
之後fing都唻埋,我地就係度傾,
傾到咁上吓,小優就出去跑lu∼
than大部份ge時間都係係度傾計∼
總括:小優今日係跑左4個圈的,真係想打佢∼!!!kaka>3<”
6點鐘,我地就走人,去長發買格仔餅∼
之後我同fing就搭44m番去lu∼
______________________________________________________________________________________
 
最想做的事情∼ 
 
cherie小優同一時間點名了∼!
等我玩玩先∼
 
10 + 1 + 5 遊戲玩法:
請列出10樣最想做的事情 (短期/長期均可)
01.  入4C班 orB班(最好C班啦)
02.  永遠同d fd一齊 (唔好唔記得我呀你地!)
03.  做個有錢的人∼ka
04.  去日本∼ 
05.  見龍一(哈哈哈..妄想的)
06.  搵到一個鍚我ge人啦∼
07.  希望身邊ge人開心
08.  快d到暑假,我要做暑期工呀∼!!(貪錢∼ka)
09.  勤力∼要入番全級100名呀(最低要求)
10.  買晒我仲意ge野!!
 
11. sandy問:如果時光可以倒流,,,你想回到哪時?
答:同“佢”一齊果陣∼
 
12. nic問:可以用愛我(或他人)的心接受我(或他)過去一切的一切和過錯嗎?
答:am..睇吓佢做錯過d咩野啦∼
13. henry問:如果明天你會死,,,你有把握上天堂嗎?另理據為何?
答:冇呀,因為我唔係好人囉∼
14. 瓜瓜問:出世到現在,,,最開心的事是什麼?
答:識到小優囉∼!!
 
15. menyee問:你最喜歡睇什麼類型的書?
答:小說
 
16. 傑仔問:你的初夜將會(或已經)在什麼情況下失去?
答:鬼知咩??!
17. flora問:你覺得自己是個現實的人嗎?
答:都ok係啦∼ka
18. CeCe問:如果呢個世界無[愛]呢樣野,,,你話會點?
答:超級悶悶悶悶∼
 
19. ka問:你地NOW幾歲???
答:14
 
20. KIM問:你失戀時有咩FEELING?
答:梗係唔開心啦∼dur晒皮囉!

21. Elic問:假設你等一個有男/女朋友GE人等左半年以上,,,對方曾承諾會同宜家既男/女友分手,但對方拖了又拖,,,遲遲未解決最後都係跟你說沒辦法,,,咁你會點?(eg:感情或行為方面)
答:問佢係咪昆我,如果係的話咪唔等囉∼
 
22. Kinki問:點睇拍散拖GE人?
答:唔專一,有心玩人∼
 
23. Jess問:如果你知道左有人暗戀你...但係你對佢1 D意思都冇...咁你會唔會叫佢死心?點解呀?(佢未同你表白的) 答:唔會,因為佢都未表白,而且我覺得仲意人係一種享受∼so我唔會點理∼ 
 
24. Fat問:如果註定你窮盡一生...而家俾個機會你..到40歲既時候發達1個月..仲有錢過李嘉誠..但之後1定會死...定繼續窮落去但係好長命呢?
答:窮一生啦∼因為窮都會有朋友陪我咖ma∼
 
25. bee問:你會揀...同一個鍾意你GE人一齊..定係...等一個唔鍾意你GE人?
答:等一個我仲意ge人∼我仲意佢ma^^

26. FE問:覺得自己做過D咩係最壞?
答:唔講得∼

27. BRA問:要你紋身的話,,,你會紋觀音定飛鷹?
答:可唔可以紋卡通人物呀..??!haha

28. ANNIE問:覺得自己身體邊個部位好性感?
答:冇bo∼

29. PINKY問:屋企食飯要你加料,,,你會買咩野番去加料?
答:睇心情咖詐∼心情唔好買d屎番去∼

30. 妮妮問:若果可以俾你同一個人掉換身份1日,,,你想揀邊個同做D乜?
答:同是但一個有錢人換,用晒佢d錢∼!!

31. 楓楓問:在呢個世界上...你覺得邊個最錫你??
答:朋友∼

32. ADA問:你最想學邊一種語言?
答:日文

33. 春問:飛機上有恐怖份子,你會同其他人一齊等死,抑或會同其他人去K.O.個恐怖份子,假設你唔知佢有咩WEAPON? 答:K.O佢地∼!!!

34. factor問:鍾唔鍾意現在的life
答:仲意呀∼因為有fd

35. heidi 問:最想邊個明星做你ge 男/女朋友?
答:龍一ar∼my love

36. Darling問:最想做邊1套戲既男/女主角 xD !?
答:唔知,唔好3級呀,哈哈哈!!!

37. KE!問:覺得自己有咩優點?
答:am∼你去問我的fd啦∼

38. S!UBEE問:你有咩願望? 
答:好多呀∼上面果10個呀∼

39. YOYO問:咩對你黎講係最重要?
答:fd、鍚我ge人囉∼

40. 魚旦問:你覺得朋友重要d定係你既另一半重要d?
答:差不多∼

41. ball子問:你會同你鐘意ge人分享all  ge野嗎!?
答:會呀

42. chickenb 問:你老母姓乜?
答:兩個木∼(自己諗la)

43. 橙問:最憎d人做咩~?
答:扮晒野、發姣...!(我地班有一個)

44. mi豬問:你有咩怪癖?*
答:er...係咪都狂笑∼算嗎..??!

45. miki問:你中2邊個?` (吾可以明星)..
答:唔定肯係咪“佢”∼

46.CHERIE問:今日著咩色底褲??
:黃色∼呵

47.小優問:如果你最愛的人要離開你到外國去,你會怎麼辦??!
:我會乖乖等佢∼

+1:被點名人士除了要回答問題,還要在上面出多1條問題
+5:加5個朋友仔,,,順道去他們的日記留言,,,告訴他們被點名了

ps:我唔搵人玩啦,好多人都玩過lu∼!!!thx呀小優、cherie
             d格式好亂呀....><整唻整去都係咁,,,冇睇盲你地呀ma...??!
   

             
TIME2006-01-16 08:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 14 日  星期六
 
今日12點幾去左荔景mtr車頭度等小優同fing∼
(陪小優∼∼辦年貨^^)
齊人,就上車搭去尖沙咀啦∼ka*
之後到左,我地就去搵新港中心啦∼
傻傻地既∼係咁係度搵路過去!!!嚮度亂行∼
之後終於比我地搵到路過去咯∼
去到,我地又係入面兜啦∼
係度搵果間小優至愛的>>小飛俠專門店..
嘩嘩嘩..好多小飛俠ge野呀∼(但係有個好煩的sale)
d野又平wor∼差唔多好多都係3折..平到嘔∼
跟著經過幾番商議之後,小優就決定左買牛仔褲!!!
好靚ga∼*仲要係勁平wor∼原價4百幾,,依家折左$147∼呵”
開心死小優啦∼!!!!
跟著買完,就行多陣啦係果度∼
睇衫衫、鞋...
睇完,我地就去m記食野∼
一路食一路係度傾、笑啦∼>V<”
食完就計續傾,勁爆笑wor∼
笑到fing就撞親個頭,小優就bill晒眼水,我就變左機關槍咁停唔到!
wakaka∼笑完,我地就決定左由尖沙咀行落旺角..
一路行,又係度講d搞笑野..
係度街度見到咩就拎咩黎講∼∼ka*“兩個令令的蜘蛛網”ar!!!!
真係咩都講得一餐∼又有“排毒美顏寶”,又有“行天橋而且好凍的男人”
我地行行行,行左好耐∼(我條腰,唔洗要lu><)
終於到左旺角,咁我地就去行波鞋街啦∼
痴的,雖然之前都黎行過..
但係今次續間間咁去睇,睇到癲、睇到傻、睇到kai呀∼
我地由街頭行到街尾,差唔多睇ge全部都係converse..
但係睇左好耐,都搵唔到小優的至愛>>橙色!!
睇完,我地就去朗豪坊啦∼
行過女人街..竟然見到莊聰明同佢大佬wor∼
真係巧合∼!!!有緣呀∼ka..^V^”
到左朗豪坊,我地就搭過山車上去睇野啦∼
又比我地見到呢度有間小飛俠專門店wor∼!!!
我地又入去睇∼太多小飛俠ge野啦∼
d野仲多過尖咀果間呀,(有鞋呀!$100都唔洗)
之後仲比小優知道左佢比尖咀果間果d人昆左..
..真係吹脤..!!!
睇完,我地又行啦∼
行完,就去碌過旺中睇啦::我地ge目標“一蚊一對”∼
哈哈哈..『一蚊一對,一定要去』kaka∼笑死!!小優作ge∼
跟著我地係入面行啦∼睇左d shirt衫..
之後幾經辛苦,先去到我地ge目的地∼
than我地買埋耳環就走啦!!
呵...完成目標了!!!!
番到屋企,,7點3、4啦∼
夜d,就睇102斑點狗∼d狗狗好叻叻ar!!!
________________________________________________________________
 
今日好開心ar∼好耐都冇同小優一齊出過街la!!
自從中2開始..就少左好多啦∼
見到你咁開心∼我都開心晒ar!!!HEHE∼
同埋個日記板終於上得番啦∼好開心..
前果幾日果d diary都post番晒lu∼haha,,

             
TIME2006-01-15 09:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]