最想做的事情∼
被cherie同小優同一時間點名了∼!
等我玩玩先∼
10 + 1 + 5 遊戲玩法:
請列出10樣最想做的事情 (短期/長期均可)
01. 入4C班 or4B班(最好C班啦)
02. 永遠同d fd一齊 (唔好唔記得我呀你地!)
03. 做個有錢的人∼ka
04. 去日本∼
05. 見龍一(哈哈哈..妄想的)
06. 搵到一個鍚我ge人啦∼
07. 希望身邊ge人開心
08. 快d到暑假,我要做暑期工呀∼!!(貪錢∼ka)
09. 勤力∼要入番全級100名呀(最低要求)
10. 買晒我仲意ge野!!
11. sandy問:如果時光可以倒流,,,你想回到哪時?
答:同“佢”一齊果陣∼
12. nic問:可以用愛我(或他人)的心接受我(或他)過去一切的一切和過錯嗎?
答:am..睇吓佢做錯過d咩野啦∼
13. henry問:如果明天你會死,,,你有把握上天堂嗎?另理據為何?
答:冇呀,因為我唔係好人囉∼
14. 瓜瓜問:出世到現在,,,最開心的事是什麼?
答:識到小優囉∼!!
15. menyee問:你最喜歡睇什麼類型的書?
答:小說
16. 傑仔問:你的初夜將會(或已經)在什麼情況下失去?
答:鬼知咩??!
17. flora問:你覺得自己是個現實的人嗎?
答:都ok係啦∼ka
18. CeCe問:如果呢個世界無[愛]呢樣野,,,你話會點?
答:超級悶悶悶悶∼
19. ka問:你地NOW幾歲???
答:14
20. KIM問:你失戀時有咩FEELING?
答:梗係唔開心啦∼dur晒皮囉!
21. Elic問:假設你等一個有男/女朋友GE人等左半年以上,,,對方曾承諾會同宜家既男/女友分手,但對方拖了又拖,,,遲遲未解決最後都係跟你說沒辦法,,,咁你會點?(eg:感情或行為方面)
答:問佢係咪昆我,如果係的話咪唔等囉∼
22. Kinki問:點睇拍散拖GE人?
答:唔專一,有心玩人∼
23. Jess問:如果你知道左有人暗戀你...但係你對佢1 D意思都冇...咁你會唔會叫佢死心?點解呀?(佢未同你表白的) 答:唔會,因為佢都未表白,而且我覺得仲意人係一種享受∼so我唔會點理∼
24. Fat問:如果註定你窮盡一生...而家俾個機會你..到40歲既時候發達1個月..仲有錢過李嘉誠..但之後1定會死...定繼續窮落去但係好長命呢?
答:窮一生啦∼因為窮都會有朋友陪我咖ma∼
25. bee問:你會揀...同一個鍾意你GE人一齊..定係...等一個唔鍾意你GE人?
答:等一個我仲意ge人∼我仲意佢ma^^
26. FE問:覺得自己做過D咩係最壞?
答:唔講得∼
27. BRA問:要你紋身的話,,,你會紋觀音定飛鷹?
答:可唔可以紋卡通人物呀..??!haha
28. ANNIE問:覺得自己身體邊個部位好性感?
答:冇bo∼
29. PINKY問:屋企食飯要你加料,,,你會買咩野番去加料?
答:睇心情咖詐∼心情唔好買d屎番去∼
30. 妮妮問:若果可以俾你同一個人掉換身份1日,,,你想揀邊個同做D乜?
答:同是但一個有錢人換,用晒佢d錢∼!!
31. 楓楓問:在呢個世界上...你覺得邊個最錫你??
答:朋友∼
32. ADA問:你最想學邊一種語言?
答:日文
33. 春問:飛機上有恐怖份子,你會同其他人一齊等死,抑或會同其他人去K.O.個恐怖份子,假設你唔知佢有咩WEAPON? 答:K.O佢地∼!!!
34. factor問:鍾唔鍾意現在的life
答:仲意呀∼因為有fd
35. heidi 問:最想邊個明星做你ge 男/女朋友?
答:龍一ar∼my love
36. Darling問:最想做邊1套戲既男/女主角 xD !?
答:唔知,唔好3級呀,哈哈哈!!!
37. KE!問:覺得自己有咩優點?
答:am∼你去問我的fd啦∼
38. S!UBEE問:你有咩願望?
答:好多呀∼上面果10個呀∼
39. YOYO問:咩對你黎講係最重要?
答:fd、鍚我ge人囉∼
40. 魚旦問:你覺得朋友重要d定係你既另一半重要d?
答:差不多∼
41. ball子問:你會同你鐘意ge人分享all ge野嗎!?
答:會呀
42. chickenb 問:你老母姓乜?
答:兩個木∼(自己諗la)
43. 橙問:最憎d人做咩~?
答:扮晒野、發姣...!(我地班有一個)
44. mi豬問:你有咩怪癖?*
答:er...係咪都狂笑∼算嗎..??!
45. miki問:你中2邊個?` (吾可以明星)..
答:唔定肯係咪“佢”∼
46.CHERIE問:今日著咩色底褲??
答:黃色∼呵
47.小優問:如果你最愛的人要離開你到外國去,你會怎麼辦??!
答:我會乖乖等佢∼
+1:被點名人士除了要回答問題,還要在上面出多1條問題
+5:加5個朋友仔,,,順道去他們的日記留言,,,告訴他們被點名了
ps:我唔搵人玩啦,好多人都玩過lu∼!!!thx呀小優、cherie!
d格式好亂呀....><整唻整去都係咁,,,冇睇盲你地呀ma...??!