MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小寒
Yajai;;
█Niki女[HotCha 粉絲]
朱朱
christy (Christie0517)
瑜瑜
メ傷心鬼ャ
小櫻田のCeCi衰鬼
chinglam. (siu_Lambaby)
kathy琳
rajaiii:)! (racheljaiii)
唯愛Hotcha
愛汶M&M
[=''糖糖''=] (sweet_fion)
A_A (cindyyyan)
ken
朱古力
琪琪
zhijai;`
傻思
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 15
累積人氣: 5090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 5 日  星期三   雨天


知道邊個係音樂老師喇~~ 驚訝

分類: 未分類

今日有音樂堂,

第一次見到個音樂老師,

佢一入到黎,

個樣好惡,

我仲要係音樂科長,

覺得好驚呀...............

但係如果我地冇做錯d咩,

佢都唔會好惡咁鬧人,

所以我都會參加choir,

老師仲叫我次次上堂之前,

都要問清楚有冇人冇攞書tim!!

發表時間:2007-09-05 10:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 4 日  星期二   陰天


今日要上堂喇~~ 驚訝

分類: 未分類

今日開始上堂喇~~

估唔到咁快,

頭兩堂係數學堂,

我同隔離個同學都好緊張,

因為我地坐老師前面,

後來先知道,

頭兩堂都係班主任堂,

所以兩堂maths冇左,

我地知道教IS個老師係訓導黎既,

所以都有d緊張,

跟住上左佢一堂書之後,

發現原本我地安靜,

佢就唔會點鬧人,

呢一堂IS堂,

係我地係呢間學校上得最靜既一堂,

可能係呢個老師既關係啦!!

發表時間:2007-09-04 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 2 日  星期日   雨天


返學喇~~ 驚訝

分類: 未分類

聽日返學喇~~

我已經準備好,

但係都有d緊張,

不過有fd陪,

唔驚啦................

頭先仲同個fd傾左好耐電話,

因為要諗清楚要攞d咩,

不過應該有齊嫁喇!!

同個fd都對左幾次,

希望聽日事事順利啦!!

發表時間:2007-09-02 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


今日打左好多次電話都搵唔到gigi呀~~ 驚訝

分類: 未分類

今朝8點幾醒左,

但係9點幾先起身,

到左11點9就去睇人生馬戲團,

之後同媽咪落左去酒樓食野,

都已經差唔多一年冇黎過呢間酒樓喇~~

都冇咩點變,

食完野之後,

同媽咪一齊去買小小野,

我就去左補習喇!!

miss教完果一課新書之後,

叫我做晒邊幾題之後,

佢就走左喇~~

因為佢今日有緊要野做,

所以我地都早左補習,

3點半補完習,

返到屋企,

玩左陣電腦,

仲打電話搵gigi(學Jazz幫我地點名個個人),

問清楚佢如果我地繼續學落去應該要點,

要幾時返去學,

點知打左兩次,

聽電話個個人都話,

佢有野做出左去喎!!

之後到左4點幾,

我同媽咪落左去新都城食下午茶,

我地去左板前壽司,

可能我真係太想學既關係啦~~

就算我出到街,

我都想打多次去搵gigi,

所以我食緊野既時候就打多次喇~~

點知............................

都係唔係道,

因為我知道中心6點收工,

所以我差唔多6點既時候又再打多次,

今次我打去冇指定話搵gigi喇~~

因為我諗佢多數都唔會係道,

所以媽咪就叫我你直接問聽電話個個人啦!!

咁我就問聽個個人喇~~

我問左佢問題之後,

佢答我:未寄本活動冊子俾你,

活動既時間都未定既,

因為星期四我地學完之後有去問過gigi,

但係我地冇問佢係第一級淨第二級,

所以我地唔知學唔學好,

gigi果時就話星期六2點3可以黎,

咁我咪照直講返俾個個人聽囉~~

個個人仲講過話,

如果有開新班,

會打返電話俾你問你仲有冇興趣學,

所以最尾都唔肯定星期六(姐係聽日)去唔去好,

所以我同我兩個一齊學既fd都同意聽朝打多次,

但係要指定搵gigi,

問完之後我同媽咪就返屋企喇!!

發表時間:2007-08-31 10:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


想繼續學Jazz~~ 愉快

分類: 未分類

我今朝差唔多7點醒左,

但係我又唔想起身住,

但係我又好難再瞓得著喎~~

所以攪到我成朝都係張床碌黎碌去,

又緊張喎~~

所以攪到我有d肚唔舒服,

起左兩次身去洗手間,

講到呢道,

大家可能會問一個問題,

就係點解我無啦啦會緊張,

因為今日係最後一堂Jazz,

又要自己一個出黎跳一段舞,

所以我好緊張,

到左9點9我就起身,

因為約左朋友11點1係寶林地鐵站等,

同兩個朋友集合左之後,

我地就去中心,

一開始上堂,

同平時冇咩分別,

終於到左我最怕最緊張既時候喇~~

好彩我唔係第一個出黎跳先,

我係第四個,

我跳果時,

的確係好緊張,

中間有小小亂,

不過都跳到出黎,

跟住miss就俾左d評語我,

基本上同我媽咪講果d冇咩分別,

都係講話我d動作做得比較硬d,

如果可以放鬆d就好喇!!

最尾miss講左係可以接受到既,

咁都好d,

幾驚唔掂呀~~

到左落堂,

miss就好快咁出左去,

因為佢今日好多野做,

我地填完問卷之後,

我有個fd話想問miss攞一首歌既歌名,

出到去,

好彩仲未走,

跟住個fd問我,

你想唔想學落去,

我話我都想,

跟住再問埋另外個fd,

佢話冇所謂,

咁所以如果時間ok既話,

我地通常都會學落去,

返到去寶林,

我地諗住去個fd屋企教返佢跳上堂教果隻舞,

所以我地三個就一齊去左KFC孖份買左個餐返去個fd道食,

食完之後,

我地就教個fd跳舞喇~~

仲愈跳愈high tim,

都跳得唔錯,

跟住6點幾走左,

返到舖頭,

6點半就要去練琴,

由於玩得攰攰地既關係,

所以我淨係練左半個鐘姐~~

之後就返舖頭做d功課同打機喇~~

發表時間:2007-08-30 10:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]