| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
|
知道邊個係音樂老師喇~~  |
分類: 未分類 |
|
今日有音樂堂,
第一次見到個音樂老師,
佢一入到黎,
個樣好惡,
我仲要係音樂科長,
覺得好驚呀...............
但係如果我地冇做錯d咩,
佢都唔會好惡咁鬧人,
所以我都會參加choir,
老師仲叫我次次上堂之前,
都要問清楚有冇人冇攞書tim!!
|
|
發表時間:2007-09-05 10:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
|
今日要上堂喇~~  |
分類: 未分類 |
|
今日開始上堂喇~~
估唔到咁快,
頭兩堂係數學堂,
我同隔離個同學都好緊張,
因為我地坐老師前面,
後來先知道,
頭兩堂都係班主任堂,
所以兩堂maths冇左,
我地知道教IS個老師係訓導黎既,
所以都有d緊張,
跟住上左佢一堂書之後,
發現原本我地安靜,
佢就唔會點鬧人,
呢一堂IS堂,
係我地係呢間學校上得最靜既一堂,
可能係呢個老師既關係啦!!
|
|
發表時間:2007-09-04 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
|
返學喇~~  |
分類: 未分類 |
|
聽日返學喇~~
我已經準備好,
但係都有d緊張,
不過有fd陪,
唔驚啦................
頭先仲同個fd傾左好耐電話,
因為要諗清楚要攞d咩,
不過應該有齊嫁喇!!
同個fd都對左幾次,
希望聽日事事順利啦!!
|
|
發表時間:2007-09-02 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
|
今日打左好多次電話都搵唔到gigi呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝8點幾醒左,
但係9點幾先起身,
到左11點9就去睇人生馬戲團,
之後同媽咪落左去酒樓食野,
都已經差唔多一年冇黎過呢間酒樓喇~~
都冇咩點變,
食完野之後,
同媽咪一齊去買小小野,
我就去左補習喇!!
miss教完果一課新書之後,
叫我做晒邊幾題之後,
佢就走左喇~~
因為佢今日有緊要野做,
所以我地都早左補習,
3點半補完習,
返到屋企,
玩左陣電腦,
仲打電話搵gigi(學Jazz幫我地點名個個人),
問清楚佢如果我地繼續學落去應該要點,
要幾時返去學,
點知打左兩次,
聽電話個個人都話,
佢有野做出左去喎!!
之後到左4點幾,
我同媽咪落左去新都城食下午茶,
我地去左板前壽司,
可能我真係太想學既關係啦~~
就算我出到街,
我都想打多次去搵gigi,
所以我食緊野既時候就打多次喇~~
點知............................
都係唔係道,
因為我知道中心6點收工,
所以我差唔多6點既時候又再打多次,
今次我打去冇指定話搵gigi喇~~
因為我諗佢多數都唔會係道,
所以媽咪就叫我你直接問聽電話個個人啦!!
咁我就問聽個個人喇~~
我問左佢問題之後,
佢答我:未寄本活動冊子俾你,
活動既時間都未定既,
因為星期四我地學完之後有去問過gigi,
但係我地冇問佢係第一級淨第二級,
所以我地唔知學唔學好,
gigi果時就話星期六2點3可以黎,
咁我咪照直講返俾個個人聽囉~~
個個人仲講過話,
如果有開新班,
會打返電話俾你問你仲有冇興趣學,
所以最尾都唔肯定星期六(姐係聽日)去唔去好,
所以我同我兩個一齊學既fd都同意聽朝打多次,
但係要指定搵gigi,
問完之後我同媽咪就返屋企喇!!
|
|
發表時間:2007-08-31 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
|
想繼續學Jazz~~  |
分類: 未分類 |
|
我今朝差唔多7點醒左,
但係我又唔想起身住,
但係我又好難再瞓得著喎~~
所以攪到我成朝都係張床碌黎碌去,
又緊張喎~~
所以攪到我有d肚唔舒服,
起左兩次身去洗手間,
講到呢道,
大家可能會問一個問題,
就係點解我無啦啦會緊張,
因為今日係最後一堂Jazz,
又要自己一個出黎跳一段舞,
所以我好緊張,
到左9點9我就起身,
因為約左朋友11點1係寶林地鐵站等,
同兩個朋友集合左之後,
我地就去中心,
一開始上堂,
同平時冇咩分別,
終於到左我最怕最緊張既時候喇~~
好彩我唔係第一個出黎跳先,
我係第四個,
我跳果時,
的確係好緊張,
中間有小小亂,
不過都跳到出黎,
跟住miss就俾左d評語我,
基本上同我媽咪講果d冇咩分別,
都係講話我d動作做得比較硬d,
如果可以放鬆d就好喇!!
最尾miss講左係可以接受到既,
咁都好d,
幾驚唔掂呀~~
到左落堂,
miss就好快咁出左去,
因為佢今日好多野做,
我地填完問卷之後,
我有個fd話想問miss攞一首歌既歌名,
出到去,
好彩仲未走,
跟住個fd問我,
你想唔想學落去,
我話我都想,
跟住再問埋另外個fd,
佢話冇所謂,
咁所以如果時間ok既話,
我地通常都會學落去,
返到去寶林,
我地諗住去個fd屋企教返佢跳上堂教果隻舞,
所以我地三個就一齊去左KFC孖份買左個餐返去個fd道食,
食完之後,
我地就教個fd跳舞喇~~
仲愈跳愈high tim,
都跳得唔錯,
跟住6點幾走左,
返到舖頭,
6點半就要去練琴,
由於玩得攰攰地既關係,
所以我淨係練左半個鐘姐~~
之後就返舖頭做d功課同打機喇~~
|
|
發表時間:2007-08-30 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|