| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
|
份數學功課做死我喇~~  |
分類: 未分類 |
|
今日去補習既時候,
數學簿有幾題唔識做,
咁我就問miss啦!!
原來要背好多公式,
勁亂囉......................
計到我就黎死都似喇~~
計完又錯喎!!
唉.........真係冇用呀!!
|
|
發表時間:2007-09-17 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
|
今日都幾忙~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝起身冇幾耐,
就要做功課,
因為仲有d功課未做完呀!!
不過而家已經做晒喇~~
中午就同媽咪去食野,
頭先就對住部電腦,
跳緊不要防曬隻舞,
而家又去拉根先!!
88............
|
|
發表時間:2007-09-16 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
|
我要練一字馬~~  |
分類: 未分類 |
|
今日放左學之後,
媽咪係校車站等我落車,
之後我地去食野,
食完野返到屋企,
我就做左d功課,
睇完十兄弟就落去補習,
做份地理工作紙都用左成個鐘,
好準時8點就放補習,
返到屋企,
就已經有飯食,
真係好呀!!
食完飯之後,
我都係專注去拉根,
一邊睇電視,
一邊拉根,
因為我既目標係做到一字馬,
然後再練埋拱橋,
咁就very good喇!!
|
|
發表時間:2007-09-14 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
|
有個fd都入左choir~~  |
分類: 未分類 |
|
今日音樂堂既時候,
老師叫報左choir同想參加choir既人出黎,
之後有一個fd都決定參加,
老師仲問我地有冇興趣做幹事,
我地6、7個fd都想做,
所以留左人名~~
|
|
發表時間:2007-09-13 10:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 52 | »
|