| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
|
有d傷風呀~~  |
分類: 未分類 |
|
呢幾日流鼻水有d傷風,
又生左粒非枝,
好辛苦呀~~
攪到我而家晚晚都有用李施德林,
勁那呀........................
|
|
發表時間:2007-10-11 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
|
唔知係咪俾人傳染左呢??  |
分類: 未分類 |
|
噚日同今日我都有d傷風,
唔知究竟係我不嬲身子差,
淨係我後面個同學傳染俾我呢??
噚日朝我返到學校,
仲有人問我,
你做咩面青口唇白呀??
我話,
係咩??
最衰都係我後面個個傳染俾我啦~~
攪到我而家唱歌都難聽過人喇!!
都明知我鍾意唱歌嫁啦~~
|
|
發表時間:2007-10-09 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
|
今日係學生會選舉日~~  |
分類: 未分類 |
|
今日係學生會選舉日,
學生會候選內閣係vista,
而候選編委會就係promise,
兩個我都投左信任票,
之後好早十點一就放學,
返到屋企,
同媽咪出新都城食左野之後,
就去左個fd屋企玩,
又唱k又跳舞,
勁好玩.............
|
|
發表時間:2007-10-05 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
|
今日終於報左名喇~~ |
分類: 未分類 |
|
今日放學之後,
應該要練choir既,
不過暫停左,
咁就實在太好喇~~
因為今日放左學之後,
我諗住同一齊學jazz果兩fd去報名,
因為我噚日已經打去問過係咪有位收我地喇!!
但係而家有12個人,
已經多左兩個,
不過都肯收埋,
真係好~~
唔洗練choir就可以早d去,
又唔洗趕返去補習,
返到舖頭,
我覺得好累,
唔想再自己塔車返去補習,
咁我就問miss,
如果聽日先補,
要補幾點??
佢話5點,
咁我就ok啦!!
之後我就留返係舖頭陪媽咪,
食左好多野,
都唔知點解成日都好似好想食野咁??
|
|
發表時間:2007-10-04 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
|
國慶快樂~~  |
分類: 未分類 |
|
今日國慶,
大家有冇去睇煙花呢??
我就冇喇!!
我咁細粒,
去到都俾人夾貶喇!!
今日天氣仲咁差,
分分鐘睇睇下落雨,
所以我都係選擇舒舒服服係屋企嘆冷氣~~
|
|
發表時間:2007-10-01 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 52 | »
|