| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
|
今日好無聊~~  |
分類: 未分類 |
|
今日係學校陸運會初賽日,
我勁無聊囉~~
因為我冇參加過任何比賽,
而我d fd都話,
最簡單就係參加跑果d比賽,
佢地都話過我跑得都唔慢,
可以試下比賽,
我真係好多謝佢地既鼓勵,
所以我而家已經定左一個目標,
就係下年既陸運會我一定要參加一樣比賽,
我都諗住參加60米跑or100米跑,
挑戰下自己呀嘛!!
今日最令我唔開心既係我地班一d都唔團結,
都已經有好多人出左去比賽,
淨返好少人打氣嫁啦~~
班男仔仲要係點叫都唔肯起身打氣囉!!
得我地幾個 女仔係道打氣,
我地個口號第一句仲要係2e精神,
團結過人tim,
所以我地都冇講到第一句,
因為我地跟本都唔團結,
我地唯有精神上支持佢地啦!!
|
|
發表時間:2007-11-13 10:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
|
聽日就係陸運會喇~~  |
分類: 未分類 |
|
聽日就係陸運會喇~~
不過我好唔好彩地生左粒大非枝,
仲諗住聽日可以盡情咁食,
而家我諗唔得喇..............
我聽日應該會負責領導啦啦隊,
所以一定要好熟d動作,
死啦...................
有d又唔記得,
有d又唔熟,
唉................
到時先算啦!!
今日攞左件班衫喇~~
好靚呀~~
d男仔粒落去俾我地睇,
又幾型喎..........
唔錯唔錯............^~^
|
|
發表時間:2007-11-12 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
|
又接到個電話話.........................  |
分類: 未分類 |
|
頭先,
又接到個電話話聽日又冇得學jazz,
超失望囉.....................
連續3個星期喇!!
不過,
聽日都未必勁悶既,
除左做功課,
仲可以上去個fd屋企玩既,
咁都好d,
可能下個星期又冇得學都唔定,
都3個星期喇~~
唔爭在多一個星期啦!!
唉...............................>.<
|
|
發表時間:2007-11-09 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
|
今日又冇得學jazz呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今日兩點本身要學jazz,
不過12點幾,
有人打電話黎,
話因為miss病左,
所以暫停,
其實上個星期都已經暫停左嫁喇!!
接完個電話之後,
我有d擔心,
因為miss已經連續兩個星期停課,
我擔心佢有d咩事呀~~
希望下堂佢可以返黎啦!!
|
|
發表時間:2007-11-03 09:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
|
生日快樂~~  |
分類: 未分類 |
|
我今日又大一歲喇!!
雖然唔係收到好多禮物,
但係媽咪今晚同我去左食壽司慶祝,
聽日去旅行呀~~
我地果組係燒烤,
今日放左學之後,
我地去左sai kung買燒烤既野,
攞到我好重呀!!
|
|
發表時間:2007-10-25 10:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 52 | »
|