MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
♥`My Sweet Memory=]
vicky1025
暱稱: ★`waiii;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
紅日唔洗返學^____^v
Happy Birthday to AJ...
Yeah*v*!!
終於肯打blog喇=v=
第2次見佢真人0u0`
文章分類
全部 (256)
我的xanga!!
按此進入我的Xanga!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
★LamLamBaby` (LamLam1130)
bee*_* (becausebom)
唯愛Hotcha
wingja1;D (wingja1v3v)
.`gwingkuen;-
kathy琳
★chinggggg
★CSH★Kavina (love_kawing)
sn0w
愛汶M&M
珍珠奶茶
A_A (cindyyyan)
Rainie
★elaine.fung;)`
~牙C>>
█Niki女[HotCha 粉絲]
孤单的小女孩
傻傻的我﹏榕
[=''糖糖''=] (sweet_fion)
christy (Christie0517)
網站連結
*棉花糖~ yahoo! BLOG
[email protected]...
fi0naa babiii ' s-B...
Freeman Blog
G.E.M. 17歲的音樂.1...
Regen@HotCha ..There...
Winkie@HotCha Ya Got...
★ミミ 杳 ★ 杳言杳語...
我的Xanga!!
梨のBl0g
碧碧既BloG*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 256
留言總數: 227
今日人氣: 6
累積人氣: 5102
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


今日好無聊~~ 驚訝

分類: 未分類

今日係學校陸運會初賽日,

我勁無聊囉~~

因為我冇參加過任何比賽,

而我d fd都話,

最簡單就係參加跑果d比賽,

佢地都話過我跑得都唔慢,

可以試下比賽,

我真係好多謝佢地既鼓勵,

所以我而家已經定左一個目標,

就係下年既陸運會我一定要參加一樣比賽,

我都諗住參加60米跑or100米跑,

挑戰下自己呀嘛!!

今日最令我唔開心既係我地班一d都唔團結,

都已經有好多人出左去比賽,

淨返好少人打氣嫁啦~~

班男仔仲要係點叫都唔肯起身打氣囉!!

得我地幾個 女仔係道打氣,

我地個口號第一句仲要係2e精神,

團結過人tim,

所以我地都冇講到第一句,

因為我地跟本都唔團結,

我地唯有精神上支持佢地啦!!

發表時間:2007-11-13 10:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


聽日就係陸運會喇~~ 驚訝

分類: 未分類

聽日就係陸運會喇~~

不過我好唔好彩地生左粒大非枝,

仲諗住聽日可以盡情咁食,

而家我諗唔得喇..............

我聽日應該會負責領導啦啦隊,

所以一定要好熟d動作,

死啦...................

有d又唔記得,

有d又唔熟,

唉................

到時先算啦!!

今日攞左件班衫喇~~

好靚呀~~

d男仔粒落去俾我地睇,

又幾型喎..........

唔錯唔錯............^~^

發表時間:2007-11-12 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


又接到個電話話......................... 驚訝

分類: 未分類

頭先,

又接到個電話話聽日又冇得學jazz,

超失望囉.....................

連續3個星期喇!!

不過,

聽日都未必勁悶既,

除左做功課,

仲可以上去個fd屋企玩既,

咁都好d,

可能下個星期又冇得學都唔定,

都3個星期喇~~

唔爭在多一個星期啦!!

唉...............................>.<

發表時間:2007-11-09 10:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


今日又冇得學jazz呀~~ 鬱悶

分類: 未分類

今日兩點本身要學jazz,

不過12點幾,

有人打電話黎,

話因為miss病左,

所以暫停,

其實上個星期都已經暫停左嫁喇!!

接完個電話之後,

我有d擔心,

因為miss已經連續兩個星期停課,

我擔心佢有d咩事呀~~

希望下堂佢可以返黎啦!!

發表時間:2007-11-03 09:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


生日快樂~~ 愉快

分類: 未分類

我今日又大一歲喇!!

雖然唔係收到好多禮物,

但係媽咪今晚同我去左食壽司慶祝,

聽日去旅行呀~~

我地果組係燒烤,

今日放左學之後,

我地去左sai kung買燒烤既野,

攞到我好重呀!!

發表時間:2007-10-25 10:43 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]