| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
|
今日去左中心報名呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今日約左個fd一齊去中心報名學jazz,
佢雖然今日冇甩底,
但係佢都係約定時間前5分鐘打黎話,
你遲十分鐘等啦!!
咁我就唯有好囉!!
到左中心喇~~
我地就同d社工講我地報邊個活動啦~~
點知得返一個位姐,
我地三個一齊學喎~~
咁就唯有候補名單啦!!
雖然候補名單有得學既機會唔大,
但係我都要留左個名先,
因為我好想學,
我已經等左好耐喇............
而家就要等佢地中心既電話喇!!
|
|
發表時間:2007-09-30 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
|
玩死我咩..............  |
分類: 未分類 |
|
今日約左兩個fd一齊去中心報名學jazz,
點知,
兩個都甩底,
真係玩死我,
都已經等緊佢地,
點知話黎唔到,
之後我咪唯有自己一個返返舖頭囉!!
今日仲借左人地部nds黎玩太鼓tim~~
|
|
發表時間:2007-09-29 09:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
|
中秋節快樂呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今日中秋節喎~~
緊係要祝大家中秋節快樂先啦!!
我今晚同媽咪家姐去左板前壽司呀~~
好飽......................
今晚我都冇諗住落去公園玩嫁喇!!
寧願留係屋企睇電視仲好啦!!
|
|
發表時間:2007-09-25 11:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
|
終於練得七七八八喇~~  |
分類: 未分類 |
|
一字馬終於練得七七八八喇~~
而家想練拱橋同打關斗,
兩樣都好難,
唔知我做唔做到呢??
|
|
發表時間:2007-09-22 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
|
今日去左橋上跑~~  |
分類: 未分類 |
|
今日放左學之後,
我地決定唔做英語大使,
因為一早都知道自己唔得,
所以就同miss ho講左,
連今日放學開個個會都冇去到,
咁既然唔去開會,
咁就去橋上跑啦~~
呢個運動淨係星期五先有嫁喳!!
當然,
唔係就咁跑完就算啦~~
跑得咁辛苦,
實有獎勵既~~
就係獎勵卡喇!!
銅章就係急步行五次,
銀章就係20分鐘內完成8次,
金章就係30分鐘之內完成十次,
而我同另外兩個fd就跑金章,
咁易就攞到三張獎勵卡lu~~
好野!!
|
|
發表時間:2007-09-21 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 52 | »
|