| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
|
今朝好悶~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點幾起左身,
食完早餐之後,
冇野做,
勁悶,
本身唸住好似平時咁,
冇野做就開電腦玩,
但係今朝家姐唔洗返工,
仲瞓緊覺,
咁冇理由人地瞓緊覺,
你係道打電腦嫁~~
就係因為咁,
所以冇得玩電腦lu!!
到左下午,
我同家姐媽咪,
同埋媽咪幾個朋友一齊食野,
叫左好多點心,
食到好飽~~
|
|
發表時間:2007-08-19 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
|
返屋企既時候竟然落雨呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝差唔多十一點先起身,
之後同媽咪去左新都城食野,
一出到街,
熱到好似火爐咁~~
心情都差晒啦!!
食完野之後,
我地去左lady story睇衫,
買左四件衫,
有三件俾二家姐,
有一件俾我,
我果件好靚嫁!!
心情都好返晒~~
今日就黎返到屋企既時候,
竟然無啦啦落大雨喎~~
仲好大風tim呀!!
|
|
發表時間:2007-08-18 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
|
今日練琴好舒服~~  |
分類: 未分類 |
|
我今日去搬左上三樓既琴行練琴,
我一入到琴室,
俾我既感覺係好舒服,
因為佢比以前大左d,
同埋裡面有冷氣,
好涼爽嫁!!
今日去補習既時候,
miss教我新書既野,
好難計呀!!
|
|
發表時間:2007-08-17 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 16 日 星期四  |
|
今日去攞書呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點幾起左身,
一點幾同媽咪去左新都城食野,
之後返左學校攞書,
攞書時間係二點至三點,
但係我地二點八左右先到學校,
差d攞唔到書呀!!
衰就衰在攞完書之後,
出左學校,
竟然落雨,
仲愈落愈大tim,
好彩都仲可以開到遮,
如果唔係實全身濕晒,
之後返到屋企,
我點算清楚d書有冇錯漏,
到左五點我同媽咪去左大家樂食下午茶,
之後再去買餸,
返到屋企之後好無聊~~
|
|
發表時間:2007-08-16 09:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
|
今日冇琴練呀~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點幾起左身,
媽咪出左去買餸,
而我就留係屋企玩電腦,
到左下午,
我去練琴既時候,
書記話,
今日未有琴練住喎~~
因為琴行今日搬遷呀!!
由二樓搬上三樓,
我媽咪返工果道又係三樓,
咁而家咪仲方便我去練琴,
可能d琴未搬晒上黎,
所以先冇得練琴啦!!
今日已經完成左我本maths習作喇~~
中文份工作紙都做好喇~~
真係好.....................
英文淨返d作文,
都唔知點作好,
點算呀..................................
|
|
發表時間:2007-08-15 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|