| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
|
暑期功課淨返一篇文喳~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點幾起身,
12點幾同媽咪食完野之後,
就去左屈臣氏睇野,
當我地行緊去睇d明目藍梅素既時候,
有個姨姨無啦啦走過黎介紹喎~~
佢話有個客係有近視散光既,
食完呢個藍梅素之後,
冇晒d近視喎!!
邊有可能呀...............
你唔好當我低b先得嫁~~
佢介紹完之後,
我地都未買住,
跟住佢又話俾d單張我地返去睇喎!!
我攞左d單張之後,
佢仲再講左一大堆野,
媽咪又已經走左出去喎~~
跟住佢入返黎叫我話:走啦!!
所以我就唯有出返去,
果個姨姨講緊果堆野既時候,
佢d口水其實已經噴晒落我隻手道,
哎呀.......諗起都想反胃呀!!
之後返到舖頭,
2點3就去左練一個鐘琴,
係琴室入面凍到我痴線,
起晒雞皮,
之後3點半返去補習,
miss又教新既野,
一樣都係咁難計,
補完習返到屋企,
作左一篇文,
但係仲有一篇文未作,
要作埋果篇先完成晒所有暑期功課,
淨低果篇係我覺得最難作嫁...........><
|
|
發表時間:2007-08-29 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
|
今日好似事事都好順利咁~~ |
分類: 未分類 |
|
今朝9點幾起左身,
又食左個杯麵做早餐,
之後就開電腦玩左一陣,
到左十點左右,
我就落去舖頭同媽咪食d野,
我出門口既時候,
見到個識既姐姐,
出到去,
我問佢行邊邊,
佢話行呢條路去過馬路,
跟住我答佢我行商場喎~~
佢又答我,
你去寶林喎~~
行馬路咪仲快,
行商場上左去要再落返去,
等姐姐陪你過馬路啦!!
跟住我答佢,
有人陪我就行馬路喇!!
落到去舖頭休息左一陣,
我就去左地鐵站等我個fd一齊去學Jazz,
我地到左中心之後,
等左miss一陣,
佢終於到左,
但係佢開一開門,
舉一舉手,
講左d野,
佢話:我到左喇~~但係等我一陣,
佢講得好得意..........
之後佢入到黎,
話俾我地知,
星期四因為佢要排野,
但係我地呢一班時間冇改,
下一班先要改,
跟住我睇到miss除左頂帽,
佢梳起左d陰,
個樣勁cute,
個樣睇落去冇咁惡,
仲好似後生左tim,
我地熱完身拉完根之後,
就要跳返上堂教果d舞步俾miss睇,
好彩我都熟熟地,
又跟得到,
所以miss今次冇話我,
仲叫左我同我個fd企黎前面tim,
佢話因為我地識跳喎~~
跳左好多次之後,
miss又教第二首歌既舞步喇!!
講真,
呢首歌我真係跟唔到,
不過我諗我同個fd練多幾之應該待既,
臨落堂之前,
miss仲講左話下堂就跳呢兩段俾我喇!!
跟住我就諗,
你既意思究竟係自己一個出黎跳呢兩段呀??
淨係我地成班學生一齊跳呢兩段呀??
果刻我淨係覺得好驚,
要自己一個跳兩段舞,
唔好玩我啦!!
自己又唔係跳得好喎!!
所以落左堂之後,
我又去左我個fd道練左一陣,
都算熟左小小既,
起碼都記到d動作啦~~
我仲諗住3點半要返返去補習,
但係3點3我返到舖頭,
又未食野,
所以我都係選擇唔返去補習喇!!
之後我就食左小小野,
跟住玩nds,
到左5點左右,
我就同第二個fd一齊去左一粥麵道食野,
食到我勁飽,
之後我地返舖頭睇十兄弟,
睇完又再玩nds,
跟住又教佢跳左d舞,
又可以等我練熟d,
一舉兩得,
你話幾好呢!!
所以我覺得今日事事都好順利囉!!
|
|
發表時間:2007-08-28 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
|
今日去朋友屋企練舞~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點幾起身,
跟住出黎一邊食野一邊睇電視,
電視播緊金曲挑戰站,
之後12點幾同媽咪出左去,
我地去左銀行入錢先,
入完之後就去左慧安商場道食野,
我地入左去一間叫做嘉年華既酒樓食野,
食到我好飽,
有d仲食唔晒要攞走tim,
跟住返到去舖頭一陣,
就去左琴行練琴,
練左一個鐘之後,
到左三點半,
我約左人去佢屋企練舞,
去到佢屋企,
我地就開音樂練喇~~
雖然已經跳得好左,
但係都有d跟唔到,
因為佢果一段都唔係好跟到,
練完之後,
我地玩左好耐nds,
我部機仲玩玩冇電,
自動熄左機tim,
咁我就係佢屋企差電啦!!
因為我個fd都有nds,
跟住到左6黠幾,
佢地約左人去會所游水,
所以我就跟佢地出門口,
我就返舖頭,
點知,
出到街先知道,
我部nds放左係我個fd屋企差電,
唔記得左攞返,
不過唔緊要,
聽日我地都仲會見面,
聽日比返我咪得囉!!
|
|
發表時間:2007-08-27 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
|
今日家姐要出差~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝我9點幾身,
食左個杯麵當早餐,
之後就睇下電視同玩下nds,
到左12點,
電視播美女廚房,
所以我就去睇喇!!
跟住1點我去叫家姐起身,
2點同媽咪去食野,
之後聽到家姐話今日要出差,
所以返唔到學,
我聽到之後,
就諗,
唔怪得知今日食完野都仲會返屋企啦~~
平時食完野,
陪我地買完餸,
就會去返學,
原來要出差所以先咁,
我地買緊野既時候,
睇到Oral-B牙刷既展覽,
媽咪話都想試下呢隻牙刷,
所以我地就去左萬寧道買,
我、媽咪同家姐都買左一枝,
之後我地返到屋企,
我就開電腦玩,
跟住我就一路玩電腦,
一路同家姐傾計,
家姐講到今朝佢係房瞓緊既時候,
聽到我笑得好大聲,
所以我話俾佢知,
果陣我睇緊美女廚房,
好好笑...................
笑得大聲左,
之後我去左沖涼先,
點知家姐已經走左喇~~
|
|
發表時間:2007-08-26 11:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
|
今日去擰yes card~~  |
分類: 未分類 |
|
今朝十點半到起身,
因為家姐仲瞓緊覺,
所以冇得入房玩電腦,
咁我就玩左陣nds喇~~
之後同媽咪食完野,
返到舖頭,
到左三點,
我就去左學琴,
仲擰左張yes card,
係twins既銀簽card,
仲係打橫影嫁tim,
佢係我第二張打橫影既yes card,
學完琴返黎,
我肚餓喇~~
所以就攞左今日人地派宣傳單張派俾我果d M記優惠券,
去買左個套餐,
同個fd孖份食,
之後悶悶地,
所以我地走左去文具舖睇野,
睇到個層層疊,
我地又想玩,
之後就買左返舖頭玩,
玩得勁刺激,
到左8點,
媽咪放工喇!!
就返屋企睇兒歌金曲頒獎典禮喇!!
哈哈.......................^^
|
|
發表時間:2007-08-25 11:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|