|
啦啦隊'''' |
| 2007 年 1 月 6 日 星期六 | ![]() |
今日係第一日練習啦啦隊隻舞'''' 我去左紅十字會步操'''操左一陣''就去左啦啦隊啦 一開始睇到mango同丁丁試俾我地睇,,,,隻舞都唔錯既 雖然開頭咩舞步都唔忘得.... 但係我有信心red house 一定win嫁 gogogo ahear bebebe the best go ahear and be the best red house is the best '''love''' /\/\ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 35 | » |