.....
假日...?假日...? I hate hoilday!!(我d英文都唔錯 kakaka) 又係一日悶的日子~街又唔想出~功課又唔想做~電視又無野睇 電腦又無野玩~咩都無野做''' why要放假呀~ 日記都唔知打咩好''悶到無野好打
假日...?假日...? I hate hoilday!!(我d英文都唔錯 kakaka)
又係一日悶的日子~街又唔想出~功課又唔想做~電視又無野睇
電腦又無野玩~咩都無野做''' why要放假呀~
日記都唔知打咩好''悶到無野好打
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »