write member forum login logout

生日萬歲∼∼∼

2006 年 11 月 18 日  星期六 晴天

生日萬歲∼∼∼

 今日好開心呀∼本來今日要補課(係學校)1:00∼3:00我好乖女咁去左啦∼之後你呀sir話補多30分鐘∼我都嬲嬲地∼係佢教得唔好why要留我地堂先∼之後d人又係度嘈啦∼之後個呀sir就無留我地堂啦∼

   之後打俾我兩個朋友∼佢地話{睇緊戲啦∼下次補返生日禮物俾你∼我唔去同你個生日會啦}之後我就嬲咁cut左佢線∼好才有其他朋友姐如果唔係我咪得返我一個∼(我唔會原諒你地嫁)

  我同個幾個朋友去左食野之後去睇戲啦~睇完戲見到我個朋友個位勁多垃圾~之後扮曬唔識佢地~之後落完樓梯有兩個朋友一齊把爆米花掉我~之後話happy brithday~(係人地店門口)好醜呀不過好好玩~之後我扮曬唔識佢地~哈哈哈~多謝蘇哈雯,HOHANG,曉彤

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »