write member forum login logout

unhappy....

2007 年 1 月 19 日  星期五 晴天

嗚嗚嗚.........愛社....輸左啦''''''唔好呀><

我地今日好早就返左來練啦啦隊.......之後就開始我地既比賽啦

當有我地愛社既人比賽or頒獎台移x隊上有我地紅社攞獎..我地就會叫口號..

到左lunch我地又再練習......在啦啦隊比賽前我地雖然知道攞唔到總xx

但係啦啦隊唔輸得~我地比賽時~做波浪時...有好多人都wo......

我好開心......覺得我地的辛苦係無白費的.......

之後我又要移x隊....我一到stand here一到廳佢講結果..

當佢話信社係全場總xx...又講啦啦隊係敬社.....我的心好似砰砰'碎了'

上到台上見到好多姐姐都cry......我都cry啦><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | »