|
unhappy.... |
| 2007 年 1 月 19 日 星期五 | ![]() |
嗚嗚嗚.........愛社....輸左啦''''''唔好呀>< 我地今日好早就返左來練啦啦隊.......之後就開始我地既比賽啦 當有我地愛社既人比賽or頒獎台移x隊上有我地紅社攞獎..我地就會叫口號.. 到左lunch我地又再練習......在啦啦隊比賽前我地雖然知道攞唔到總xx 但係啦啦隊唔輸得~我地比賽時~做波浪時...有好多人都wo...... 我好開心......覺得我地的辛苦係無白費的....... 之後我又要移x隊....我一到stand here一到廳佢講結果.. 當佢話信社係全場總xx...又講啦啦隊係敬社.....我的心好似砰砰'碎了' 上到台上見到好多姐姐都cry......我都cry啦>< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | » |