^^
沉日無去啦啦隊.....點知晴晴打俾我話今日要番啦啦隊'' 去友愛體育館...去到左...見到好小人來...原來係我比人捉左來 要練第二隻舞....練到10:00佢俾2個鐘我地返屋企食飯 之後去ok等....點知原來一齊去友愛停車場天台到練 練到6:00幾........累死人啦 唔打啦88
沉日無去啦啦隊.....點知晴晴打俾我話今日要番啦啦隊''
去友愛體育館...去到左...見到好小人來...原來係我比人捉左來
要練第二隻舞....練到10:00佢俾2個鐘我地返屋企食飯
之後去ok等....點知原來一齊去友愛停車場天台到練
練到6:00幾........累死人啦
唔打啦88
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 35 | »