write member forum login logout

^^

2007 年 1 月 14 日  星期日 晴天

沉日無去啦啦隊.....點知晴晴打俾我話今日要番啦啦隊''

去友愛體育館...去到左...見到好小人來...原來係我比人捉左來

要練第二隻舞....練到10:00佢俾2個鐘我地返屋企食飯

之後去ok等....點知原來一齊去友愛停車場天台到練

練到6:00幾........累死人啦

唔打啦88

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 35 | »