write member forum login logout

2006-09-26

2006 年 9 月 26 日  星期二 晴天

today∼咪又係咁∼返學等放學∼lunch times既時候有個同學同我地講放學有人來我地個classroom學長笛所以唔可以做blog∼之後就好快咁上左classroom做啦∼哈哈∼估唔到我地用左30分鐘就做完啦∼真係超快∼放學之後就去左地理室參加紅十字會的會議啦∼係度玩d無聊games∼5:30先放∼之後又要去買野∼返到家∼又俾我呀媽嘈我唔做homework∼我返左來30分鐘∼佢就話我∼唉真係得閒死唔得閒sick∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 |