write member forum login logout

唔知點好.....

2006 年 12 月 4 日  星期一 晴天

今日我無番到學~(想知WHY係MSN問我啦~我唔可以係度打)我咁大個女都咪試過咁大膽~我日日都唔想番學~因為我係中學都無朋友既~我好驚在LUNH無人同我玩~得返我一個自己行來行去~(你地可能咪試過)今日D堂好好玩嫁,有DT 電腦 art~都係我都無番~我同左一個大人講我唔番學原因~佢無話我~反而同我話左好多野~講完之後我好後悔~我好想E D咁難過既時間快D過呀~6A既朋友你地會支持我嗎??

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »