|
今日...... |
| 2007 年 1 月 27 日 星期六 | ![]() |
今日係家長日呀''''''因為我媽咪返工....so就要我家姐同我一齊啦 我科科合格,,,,,除左電腦之外so無得入級名次 因為個日我無返學交唔到功課><'''後悔中......嗚嗚嗚 家長日完左...我去左青松紅十字會步操........ 青松細到呀媽到唔認得...飯堂(big)到行都行唔到...唔係人的關係係d坐位...... 坐位同坐位之間得返大約│ │←咁大到啦........行到我隻leg超痛 大家知道我個身形嫁啦.......咁都過唔到.........肥人咁點先(唔係睇唔起肥人)....踩坐位過呀.... 放左之後...去左同朋友影貼紙相.......之後有兩個人甩掉我同我一個朋友 之後打爆多次電話俾佢地都唔廳........之後過左一陣打返俾我地話.... '你地唔係話有事走先咩'我超無奈囉.......... 之後見返佢地佢地立刻閃人喎......唔知講咩好囉............ 之後我打133打俾佢....佢真係廳喎(超kai).....'走得好快呀'佢唔夠串就cut左線 ><之後我同我個朋友就返家了.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 35 | » |