|
so good good |
| 2007 年 1 月 28 日 星期日 | ![]() |
i save a people today........... 今日我同我家姐去置樂食lunch....之後經荤wah都去市中心'''''''之後我係wah都搭電梯啦.... 因為wah~d搭電梯一格so只可以站一個人.....我前面個個係一位婆婆我後面係我家姐.... 之後個婆婆好似想滾落電梯咁...個婆婆就跌左落我倒...好彩我搭電梯時扶實''''''之後我家姐又頂住我 因為我家姐後面係無人...so無左我同家姐個婆婆可能死左lu^^ so happy |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 35 | » |