|
so bad so good |
| 2007 年 2 月 2 日 星期五 | ![]() |
今日我又如常返學....好悶'''''''''堂堂都係度訓z.z 到左lunch我家姐第一次送飯來俾我食''yoyo係北海道既飯 我去左1F班食我既飯啦'''''''超好食... 之後就去左音樂室練歌唱比賽既歌'''''到左放學.... 突然之間傑仔俾人打到去wall個度........ 佢個眼旁流血'''''''''''''d血好濃......好得人驚.... 好似電影咁打架d人受傷''''''''''' (其實知道傑仔佢針對個個同學[一個月到啦],,,,,,so個同學而家先出手我都覺得too late) 但係如果唔係個個同學個人格有問題''''點會有咁多人針對佢呀..... 傑仔hope你無事啦........ 放左學....本來約左人佢賣野..但係佢地話'''''問人借.... so我就同我個朋友去啦
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 35 | » |