|
happy happy |
| 2007 年 2 月 10 日 星期六 | ![]() |
今日好鬼開心呀......我今日既行程真係好玩...... 我一做去左學校到有紅十字會既中級試....雖然(肥)左.. 但係一d唔開心都無.....反而再test過可以出總部到test重好..... 可以test完去荃彎玩(3月18日)'''''百利而無一害..呵呵呵 之後我去左kai琳屋企到玩左一陣跑online.... 之後就去左BBQ燒野食...慶祝啦啦隊攞到冠軍'''''' 我地約左2:00係屯門大會堂等........去到之後'' 超多人遲到0.0唔應該啦.....之後我地搭K51去小攬到bbq 係門口嗅到一陣一陣既bbq味.....好味道//// 入到去燒左一陣去左沙灘到玩.....社長幫我同晴晴影左d相 下次我會放上相簿到......之後又返去燒... 過左一陣又去左沙灘.....係度玩拋沙...... 我重食沙tim><......嗚嗚嗚..... 燒野既時候彭彭幫我地整d火可以大d.....點知.0.整來整去到都係無火 但係比一個form.1既男傑整到........彭彭好臭呀..... 燒到9:15我同晴晴就走lu |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 35 | » |