|
好開心呀 |
| 2007 年 3 月 18 日 星期日 | ![]() |
yoyo...今日超happy喎... 我一早去左m記等kai琳同波蘿 之後食完早餐返學校攞完野.. 就搭車去紅十字會總部lu... 去到之後...10:40好彩....夠時間(10:45)test 點知佢話唔係10:45test係3:30 o曬囉....我,kai琳同波蘿一早約左老豆同大欣去溜冰 點知佢話3:30...(心諗....講錯時間有冇冇搞錯....又唔同返我地講...唔通我地d時間係準備俾你出錯嫁 10:45同3:30好大分別姐) 個時火都來....之後唔鬼test...走人....話知佢 去到溜冰場....我發現自己溜得可以好快...yeah 有進步yoyo 之後玩左一陣...老豆同大欣到來左啦 溜到5:00到...就走左上去玩....玩完之後 老豆請食壽司(好yeah) 食左280幾...yoyo 之後去左買野上車食.....點知.... 老豆攞錯左人地d野係咩........(m巾) 哈哈哈......笑死人啦....之後搭車....行左一條街 先知道要行返轉頭....好臭呀... 其實....老豆係......真係唔係我老豆來....唔好誤會 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 35 | » |