write member forum login logout

可憐的我...

2007 年 2 月 21 日  星期三 晴天

><我今日一早就發燒啦.....

之後我食左藥又訓啦.....

今日我全日都係訓...

講完....好眼訓88

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 35 | »