|
>o< |
| 2007 年 2 月 18 日 星期日 | ![]() |
今日要去拜年...一早起身就去左飲茶... 之後就等姑姐既車來接我地一齊去拜年..去到之後無物人.... 之後我見到有隻好cute既狗仔...佢好得意嫁...佢叫baby 我一直同佢玩...之後等d人來齊就食野啦.... 食完野之後大人就去左打牌..我地d細路就睇電視...玩狗 之後好快就食晚飯.....wow d野食超多超好食...正0.0 之後細路有細路玩 大人有大人玩... 玩到12:00到就走人lulu ...'''好耐都無試過咁遲先走啦 利事都有好多kakaka
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 35 | » |