|
>< |
| 2007 年 3 月 1 日 星期四 | ![]() |
唔好意思n年冇打日記tim...因為掛住追'花樣少年少女'超好睇呀><'' 再加上...日日都好晚返...''>o< 今日好悶呀...lunch都係去左1F度食...'' 唉...><why我唔係1F..why我唔你分班試我要亂做呢...''鳴鳴鳴[後悔中]'' 算啦...我下年一定同佢地一班嫁'''今日我放左學去左紅十字會操... 累....,死...人啦....好想訓呀....之後送左kai琳返屋企就走lu
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 35 | » |