| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
29.05.09  |
分類: 未分類 |
今日我完全冇做過d功課
就咁就返學
so欠哂d功課
放學就忙la
又要去re測果個IS
又要留堂留返2個半鐘
結果留得一個鐘
跟住同班女仔談心談到去6點半
之後同白一齊返屋企
返到屋企之後即刻換3落車
but搵極都搵唔到條路點入小白露wo
搵左1個鐘~~~
入到去都9點
之後食埋野




由於今日我呀妹生日
so我狂影佢= =
之後食左勁多甜品
返到屋企食cake

|
|
|
|