今日係端午節哦
但係由於我琴日太夜返屋企
so好夜訓
so今日好遲先起身
成2點9呀
我自己知道都赫左一突呀
之後起身
全程搞住部電腦
跟住出街去呀嫲到做節
跟住呀左呀b屋企玩呀b
之後返屋企lu
不過今日全日都無無聊聊
冇咩野做
我而家好想去全港的漫畫店搵埋之後果幾集呀
個心總係唔睇唔安樂
我要睇呀!!!