琴日2點先訓so訓得半個鐘
朝早果幾堂攰到仆街
唱歌都冇力= =
跟住電腦堂訓足成堂之後
精神哂^^
lunch time打ball的時候
比自己打出去的ball打返落自己到
痛到我痴線,都kai既~~~
放學就同森一齊去買家政的材料
起間超市到比我激到佢彈起
佢發左好多次火哦.............
佢之後要去見家長唔知佢見成點呢?!!!
之後去左打ball
由4點半打到6點先走
要thankyou白同埋mandy
因為佢地陪我打ball打得好開心呀
跟住同白一齊走
發生左一件事
我要好好好好好多謝佢呀!!!
U are my best fd FOREVER!~~~ ^^
|