琴日想打blog的時候比老豆off左個wi-fi = =
諗住聽日打返啦(即係今日)
但係已經唔記得左自己想打咩
今日我係想寫比佢嫁
因為做左一d事
覺得好對唔住
so我就

只係中文版離嫁炸
仲有'~

英文版呀
我為左表現我的誠意
你睇下'~
雖然你知道後都唔嬲我
但係我覺得我實在做得太錯啦
so我要罰自己抄"對唔住!"同埋"I'm sorry."
every一頁
就算你原諒我
我都未必原諒我自己
so請你收左去啦 T^T
之後我仲想post埋之前白畫比我的一幅畫
佢畫完唔肯post
so我幫佢post

張枱d野好亂呀
唔駛理張枱得嫁啦
睇下幅畫
係我的"best fd"送唔我嫁~哈哈'~
仲有,仲有(今日真係好多野講呀-3-)
之前米有個blog友話我Qooza果個blog播果首歌出得太慢既
我索性ch左啦
睇下得唔得'~(thank比意見我呢 ^^)
|