今日2點幾到左溜冰場
同肥仔起個溜冰場跑離跑去跑到3點
啱啱好清場
清完場做program
個program做到個個人都拍手
好happy呀'~
上堂上到好暈
因為仲有少少傷風
跟住狂spin,spin,spin,spin and spin
spin到我痴線 = =