sorry呀!!!有2日冇打blog
由於本小姐勁睇動漫
so冇打blog = =
果套動漫好有正義感
<植木的法則>得閒的話網友你地去睇下啦
跟住要多謝一個人
因為你
我才有返勇氣去面對
多謝哂呀.........