| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
16.05.09  |
分類: 未分類 |
今日2點比呀媽叫左起身話去老人中心探d獨居老人
我無奈咁起身啦
之後去到我話想去M記到食野
老豆比money我去買啦
買完行返去老人中心途中
佢又打離話買埋佢地果份wo
我又行返落去
上返離佢地話唔要餐
但係佢地起電話到講又話要wo
咁我米又要食埋佢lo
呀妹就快夠鐘返體操
but去探訪老人的活動又未完wo
咁米索性唔去探訪獨居老人
直接返屋企
呀媽就比money我叫我同呀妹返學啦
返到屋企超快咁食野
但係d薯條食極都食唔完= =
食驚左啦~~~
之後去左遊車呵
呢樣野已經變成星期六&日一定會做的活動
人地覺得好好玩
我就覺得去極都係果幾個地方
無聊 '~~~
|
|
|
|