今朝培叫我答15A抄功課
咁我米去囉
返到學校撞到白
米一齊入去囉
comp上堂悶到訓著覺
之後上左library借書
比森搞到我次次上完comp到去借書= =
中文傾足全堂
eng同maths同平時一樣...........發夢~~~
his我就有聽書,不過好想zzzzzz..........
At last,比wing拉左我去數理遊蹤
雖然係起無辜的情況下比佢叫我去
但係我都玩得好開心
then,返完屋企再落街買蛋蛋
好攰呀!!!
不過算啦,開心大哂 ^^