今個下學期統測
只係得一科唔合格~~~IS
IS對於人地離講係好容易,最容易囉分的科目
但係唔知點解的係最屎,最睇唔明的科目
放學之後有個家政比賽
我比人拉左去參加= =
karen同1E37都話野好味wo
我同白就話"起我呢一生當中未試過整d咁難食既野出離"
不過我地都有食(因為好肚餓)
之後我&白同森一齊走左lu