今朝大約9點比呀媽叫醒左
但係已經唔記得因為d咩比佢叫醒左
跟住訓唔返so起左身
由於琴日部電腦好辛苦
冇off過,開通肖
因為要down個征途落離
一起身就搞搞個on
之後叫細佬打機啦
去到12點左右
我去左訓練一心二用
我用廳的其中一部腦播歌
我自己起到玩太鼓
係人都知玩太鼓聽唔到個太鼓播緊咩歌好難玩嫁ma
而家一聽到聽過的歌就會非常自然咁起到唱
隻耳同埋個口就聽電腦播歌
隻眼同埋隻手就聽will打機
打easy的時候仲可以一心二用既
但係去到難果到就亂哂= =
仲未成功,努力中~~~
跟住去左遊車可
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今日去左好多地方呀
1.土瓜灣
去果到食麵(七喜)
d 雲吞麵最正,I love it >3<
2.旺角
同呀妹囉眼鏡
3.彩雲邨
呀媽去呀婆屋企
4.順利邨
呀好返体操
________________________
接返呀媽之後
________________________
5.佐敦
呀媽買布&去牛奶仔到買外賣
個白色好正 too
6.Emax
去左買有機食品
then 去左drink 咖啡
________________________
接返呀妹之後
________________________
7.apm
去左赤丸到食飯
then 去左muji到買左好多文具 ^^
最好笑既係當我地離開apm個停車場的時候
架車無啦啦向後抶落去wo
好似玩過山車咁(赫死我呀,都唔知老弄點drive架車既= =)
Finally,囉係好多野返屋企lu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我有一樣野非常之想向各位網友介紹嫁
就係呢個有機的牛奶朱古力啦

呢排chocolate 一d都唔肥
重好好味tim,值得一試!!!
|