| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
05.05.09  |
分類: 未分類 |
今日由起身到返到學校
隻眼都撐唔開咁濟
上堂的時候
何思澄比左本"守護甜心"比我睇
其實我之前都睇過"守護甜心"
睇過頭果7集
因為電腦太lag所以之後冇再睇
而家又再睇返下
我d fd問我睇緊咩書
我一講"守護甜心"佢地都覺得好奇怪
因為佢地覺得我唔係呢種中意睇呢款漫書的人
之後 P.E.堂要做掌上壓
做左12下炸(差唔多包尾= =)
跟住隻手累哂
最令我想發脾氣的呢就係 >>>
今日要跑6個圈ma
跑第一個圈,鞋帶鬆左,繫鞋帶啦
跑第二個圈,鞋帶鬆左,繫鞋帶啦
三,四都係,鞋帶鬆左 ,唔理啦,咁鬼Q煩
放學玩到4點半先上去合唱團
去完合唱團返屋企
大把功課等住我做呀(大部分都唔係我既= =)
|
|
|
|