今日一去到 ice-rink
同平時一樣換鞋入ice-rink啦
入到去我問我個coach可唔可以ch我ice-skating F.S.2果首歌啦
因為我中意聽果首歌(where did U go)
跟住話中文出離個效果唔係幾好
最後都冇ch到
之後前我一個學的果個學生放我coach飛機
話今堂唔離,so我早左學
Frist,照常咁jump waltz jump幾個,toe loop jump幾個,spin幾個one foot spin
second,jump我個program(coach話我今日jump同埋spin都幾好^^)
thrid,jump F.S.4果個loop jump(有時做埋sit spin)
fouth,change foot spin(呢個spin轉到我kai= =)
雖然今堂係學呢d嫁姐
不過我問左coach一個好得意的問題
"體操有華爾茲啦,咁溜冰有冇嫁?"
跟住佢答有
佢仲囉我離做示範
原來要2個人先做到
就係用左腳狂3-turn
turn完又turn搞到我好暈= =
最後我coach同埋other都叫我考埋F.S.2
可能下堂考得
不過我都唔知下堂我狀態得唔得
重有coach叫我去磨下把刀wo
佢話我成日land都好樣衰
叫我磨下把刀睇下點
總之句~要努力呀!!!
|