| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
| 13.05.09 |
分類: 未分類 |
今日一朝起身就比老豆老母罵
罵足半個鐘
搞到我打緊鐘先入學校門口
嬲死我,超火
老豆唔見左公事包又關我事
呀媽冇洗3又關我事
我頂佢!!!
IS堂又比miss話我講野大聲
中文堂串果條"橙"又比佢罵
無啦啦放學留哂起到wo
我米話去廁所囉
比我去左15分鐘有多
我理鬼佢呀
走之前又比地理miss話我講野大聲
今日全日比人罵咁濟
痴線嫁!!!
|
|
|
|