今日比人調左位
不過個位都ok
但係我中意以前個位多d
P.E.今日上dance堂
無聊到爆
d步法超easy
學離都"規"咁濟
果個karen自己做唔到d movement又話我wo
我都唔自己我前世同佢係唔係有仇既
放學去左學長笛
吹極都吹得好差,超暈
and then同白,森一齊放學
去左M記食野
我食極都食唔飽
食完巨無霸果個餐
唔夠飽去buy apple pie
都唔夠飽再去buy雞食
都唔飽,但係銀包都用左一半money lu
after去答MTR
跟住比我見到間賣xxx(唔記得左果樣野叫咩)的鋪頭
我去buy左野食 ^^
finally囉住好大袋野返屋企
|