朝早約左白返學
因為返到學校唔知去邊好
so約左佢慢慢行返學
由於琴日只係訓左5個鐘
搞到我堂堂都想訓覺
不過我最後都冇訓到 ^^ (好好架啦)
家政煩啦今日
我上完堂唔見左我用左10年的匙羹呀
激到我彈起
我由eng堂發現唔見左
我又要等lunch先上得去家政室wo
簡直急到我痴線
跟住米lunch去搵囉
我連垃圾桶都搵埋,都係冇
成個垃圾桶都係玻璃碎同蛋殼
我隻手申入去搵得幾痛呀
仲要搵唔到, hurt爆呀
放學搞埋個地理file就上去合唱團
不過都4點半
又話5點放,結果就5點半先放= = 攰死我啦
放學前,miss話我合唱團升職
仲話入唔入solo
我咁中意唱歌,入唔係問題
我又驚miss mak唔比我入呀
再唔比我入校隊
我真係想殺左佢.........好想入ma............
|