今日我全日起屋企訓覺
訓足16個鐘
琴日1點半先訓ma
跟住今日1點半起過身
但之後起身唔夠半個鐘
我訓到去5點半
之後去megabox食野
果間野食到我肚痛
跟住去左買布整3
而家就啱啱返到屋企
係唔係好無聊呢(差唔多全日都係訓 = =)